Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

GyereXerelem? Szex? mind2... "Szex on dö bi(t)cs"

A blog a fiatalságom morzsáiról szól, a lányokról akikkel kapcsoaltba kerültem. :) Lehet belőle tanulni, vagy nem. Lehet rajta nevetni, vagy nem. Nagyvonalakba' ennyi. :) [...] Sajnos elég lassan haladok, de a havi 1 poszt megvan:D So sorry, mindenkitől. Nyáron valamivel több sztori lesz. :)

Linkblog

Egy új álom beteljesedése: Dö_Nájt

2009.10.13. 22:40 | S.V. | 22 komment

Nem az a tipikusan romantikus kézben-ágyba-cipellek és végig csókolózunk közben effektus volt, hanem inkább a régimódi: külön-külön fürdés, és utána ágyba bújás. Én zuhanyoztam először, ami utólag belegondolva rossz döntésnek bizonyult, mert alig bírtam magammal, amíg várnom kellett rá. Már mindent megnézegettem a szobájában, és háromszor körbesétáltam, lefeküdtem az ágyára, és amikor már azt gondoltam, hogy belefulladt a kádba, megjelent egy cuki hálóingbe, ami csöppet átlátszó volt.

Furcsa módon nem ugrottam rá rögtön, pedig nagyon durván felizgatott a leányzó. Annyit tudtam mondani, hogy: „gyönyörű vagy, baba.” Mire elmosolyodott és mellém feküdt. Kicsit oldani kellett a feszültséget, tekintettel arra, hogy igenrendesen szűz volt. Még ekkor is kisebbfajta kétségek voltak bennem, hogy mi lesz az este végkimenetele, de bíztam magamban, és abban, hogy a csajszi imád engem.

 

Csókolózás után úgy éreztem, hogy most már levehetem a bugyiját, és szabad utat adok az ujjacskáimnak, de valahogy bepánikolt, és megfogta a kezem, én meg, mint aki tudomásul vette a dolgot, elvettem onnan a kezem. Reméltem, hogy csak egy kis idő kell neki, és ez az idő nem lesz több, mint nettó 10-20 perc, aztán már nem lesz ellenvetése.

 

Izgattam még egy kicsit, és bevetettem újra a fantasztikus szócskát: „szeretlek”, majd a mellére tettem a fejem. Mielőtt újra megpróbáltam volna közel kerülni a puncijához, megfogtam, a bugyin keresztül és halkan a fülébe súgtam: „nyugi, baba.” Félrehúztam a bugyiját és be is tettem egy ujjacskámat a szent helyre. „Figyelj, szólj, ha fáj.” Túl sok reakciója nem volt, elkezdett felszabadulni és élvezni a műveletet.

Nekem pedig itt kezdődött az igazi feladat. Eldönteni, hogy gyorsan, több kisebb majd egy viszonylag erősebb mozdulattal megoldani a kérdést, vagy nagyon lassan, finoman egy elég hosszú folyamattal elvenni tőle a szűzhártyáját. Nem gondolkoztam sokáig, ez utóbbi mellett döntöttem. Szépen lassan két ujjam is befért, aztán a nyelvemmel is elkezdtem puszilgatni, csókolgatni. Nem voltam a helyzet magaslatán, mert konkrétan féltem, hogy mennyire fog fájni neki, de azért arra figyeltem, hogy amennyire csak lehet jó legyen neki.

Mikor fölé hajoltam, a missziós pozícióba szépen lassan elkezdtem csúszkálni a műszeremmel a punciján; eléggé nedves volt, és olyan 6-7. próbálkozásra sikerült is betenni. Figyeltem, hogy milyen az arckifejezésre, és hát láttam a fájdalmat, ami nem töltött el örömmel, de éreztem, hogy sikerült, és végül is nem könnyezett, sikított, csak nyögött pár őszintét.

Reggel előbb keltem fel, mint ő, és érzelmileg még elég konkrét hatás alatt volt, testileg is; meg kellett ismételni az estét. Kis izgatás után, szinte előjáték nélkül hamar nedves lett, és be is tettem neki. Na, ez az aktus már konkrétan adta.

 

[…] Ekkor jöttem rá arra, hogy nem feltétlenül jó ötlet egy szűz lánynak levenni a bugyiját, mert az egyértelműen tudatosítja benne, hogy az ártatlansága veszélybe van, illetve hát, hogy búcsút inthet neki hamarosan. Ekkor szoktam rá arra, hogy csak félrehúzom a lányok fehérneműjét. Így a bugyi rajtamarad(végül is elveszti funkcióját), de hát, a káposzta is megmarad, és a kecske is jóllakik, vagy valami ilyesmi. Na, ezzel nem azt mondom, hogy feltétlenül ezzel a módszerrel kell a csajszikat megszexualizálni, mert ha a kapcsolatotok konkrétan nincs megfelelő szinten, akkor ez sem fog működni, de hát a feszültséget oldja, a félelmet meg eloszlatja. […]

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szexisztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr531448667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.10.15. 12:33:48

Én is itt vagyok ám, és én is olvasgatlak. Nagyon tetszik:-)

S.V. 2009.10.15. 22:19:10

@Verliebte: amúgy, lehet, hogy én is ismerős vagyok Neked. lehet, hogy naponta elmegyünk egymás mellett...a folyosón :)

Verliebte (törölt) 2009.10.17. 21:49:16

jah, még valami. évfolyam nem egyezik ugyee?

S.V. 2009.10.18. 15:37:10

arról fogalmam sincs, mert csak annyit tudok, hogy a külkere jársz. :) ...nekem ez a 3. évem ott :P

Verliebte (törölt) 2009.10.18. 16:41:46

Hmm :) milyen fiúkkal járok én egy suliba :D

S.V. 2009.10.18. 18:59:36

milyenekkel? :P :)

Verliebte (törölt) 2009.10.18. 20:48:06

ááá, inkább nem bókolok :) vagyis nem tudnám úgy leírni, ahogy azt szeretném
én még csak a második évemet kezdtem

S.V. 2009.10.18. 20:55:00

pedig, én úgy gondolom, hogy nálam 100x kedvesebb, aranyosabb, tisztább szívű srácok vannak ám.

...még nem derült ki (rólam) sok minden, de majd 1-2 hónap múlva lehet megdöbbensz és nagyokat csodálkozol a képernyő előtt :S :)

Verliebte (törölt) 2009.10.19. 09:06:43

izgatottan várom :) no de akkor új posztot kérek szépen

Azt egyből gondoltam, hogy nem az anyuci kicsi fia kategóriába tartozol :) bár inkább nem minősítem a fikat a suliba, hátha más is olvassa :D

SassyGurl 2009.10.20. 11:16:45

édes fiú vagy, hogy így törődtél a leányzóval...sajnos olyan, hogy orgazmus az első aktusnál nem létezik, legalábbis nem hallottam még róla, minket is be kell 'olajozni', aztán utána már egyre jobb lesz...sőt!!! :)
tetszik a blogod, érdekes ezt egy fiú szemszögéből nézni/olvasni.

SassyGurl 2009.10.20. 11:19:29

ez hihetetlen, eltűnt a kommentem,vááá :S
Szóval... :)
Édes fiú vagy, hogy így törődtél a leányzóval...sajnos olyan, hogy "jó" vagy "kellemes" érzés nincs az első aktusnál, ezen át kell esnünk, nekünk lányoknak, természetesen az idővel és a gyakorlattal egyre jobb lesz...sőt!!! :)
Tetszik a blogod, érdekes ezt egy fiú szemszögéből nézni!
A szeretlek szó őszinte volt?

SassyGurl 2009.10.20. 11:20:16

csodás, mégis elment, és tetézem egy harmadik kommenttel, sorry :DD

S.V. 2009.10.20. 13:51:32

megvan az összes kommented, az elején, amikor indult a blog még bent volt a szűrő, hogy csak engedéllyel jelenjenek meg a kommentek, de aztán kivettem.

hát igen, a fájdalom kicsit ellentmond az élvezetnek, de a reggeli aktust már konkrétan élvezte. :)

a szeretlek szó...jó kérdés. tényleg szerettem, de nálam ez úgy működik sajnos, hogy amíg nem fekszem le a lánnyal, addig szerelemről nem nagyon lehet beszélni; akkor lesz teljes a dolog.

...és hát megesett, hogy szex után valakivel szakítottam is, de ez már egy másik történet :]

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.10.20. 13:58:58

Érdekes nekem nem fájt. Ennek is biztos meg van a maga módja, vagy nem tudom alkati vagy egyéni kérdés....

S.V. 2009.10.20. 14:15:25

nem tudom milyen összefüggések vannak a szüzesség elvesztése és a fájdalom között, :) de talán meghatározó, hogy mikor veszíted el, és hogy addig hányszor jártál saját kezűleg ott, mert ha pl. egyszer sem, akkor "hujajj"j :D

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.10.21. 12:23:50

@Sebastian Valmont: ja hát igen. A sajátkezűségben már bőven otthon voltam addigra mire a szüzességem került porondra. Akkor biztos ez volt a háttérben...

S.V. 2009.10.21. 12:47:59

@Incifinci: nem biztos, csak lehet. :)

nem egyszer volt barátnőm, aki nem is ujjazta magát. na az már feladat :] ha érted mire gondolok.. :)
Címkék: szex fájdalom lány csók szerelem vagina barátnő punci bugyi cici szüzesség szeretkezés csókolózás járás szüzesség elvesztése nedvesség elélvezés puncinyalás my girlfriend puncitrutyi
süti beállítások módosítása