GyereXerelem? Szex? mind2... "Szex on dö bi(t)cs"

A blog a fiatalságom morzsáiról szól, a lányokról akikkel kapcsoaltba kerültem. :) Lehet belőle tanulni, vagy nem. Lehet rajta nevetni, vagy nem. Nagyvonalakba' ennyi. :) [...] Sajnos elég lassan haladok, de a havi 1 poszt megvan:D So sorry, mindenkitől. Nyáron valamivel több sztori lesz. :)

Linkblog

Egy hosszú kapcsolat kezdete

2009.11.19. 23:33 | S.V. | Szólj hozzá!

Egy unalmas nyári nap, mikor a nagyarcok a szigetre mentek hányni meg szívni, a spanommal rendesen untuk a fejünket. Nem nagyon volt értelme elmenni sehova, mer’ ugye minden hely üres, mindenki a hajógyárin nyomul, az meg nem a mi pályánk. Persze, mi is benne vagyunk minden jóba, de ami ott van, az „nem adja”.

Elindultunk piálni, a szokásos adagot töltöttük az arcunkba, némi narancs, sok vodkával. Mikor elfogyott még nem akartunk hazamenni, úgyhogy elnéztünk egy partyhelyre, hátha valami jó csaj befigyel. Körbejártuk az egész helyet, de hát ugye rendesen pangott a hely. Néhány béna picsa, meg részeg arc, semmi több….vagy talán mégis? A túrórudiautómatánál olyan csajt láttam meg, hogy megszólalni nem tudtam. Támasztotta, mintha kötelező lenne, a barátnőjével.

Gyakorlatilag úgy leblokkoltam, hogy nem mertem odamenni. Annyira gyönyörű volt, és nem is a picsás fajta, akit pakolni lehet, hanem az a tipikus „szűz-vagyok-úgyis-lepattintalak” fajta. Miután megbeszéltem a haverral, hogy odamegyünk aztán valami úgyis lesz, hát lett. Először kínos csend, aztán lefikáztuk a bulit, hogy milyen szar, és nincs itt senki. El akartam sütni a „te itt vagy, meg én is, nekem már tetszik” dumát, de belül éreztem, hogy ez iszonyatgáz. Inkább beszéltem vele a pasikról és hasonló témákról, kicsit zavarba volt, de tudtam, hogy nincs túl nagy tapasztalata a témában, ezért is tereltem errefelé a beszélgetést. Nem tűnt túl kezdeményezőnek, de elfogadta a közeledésemet, meg az apróbb bókokat, örült neki.

Tudtam, hogy ez a csaj nem egy egyéjszakás lesz, de abban a pillanatban bele se gondoltam semmibe, csak hogy nagyon jól néz ki és az volt bennem, hogyha összejövök vele, akkor az valami csoda lenne. Lassan kiment belőlem a pia, képes voltam értelmesebb beszélgetésre is, kettesben. Furcsa módon élveztem vele a beszélgetést, pedig általában az a kötelező körhöz szokott tartozni, amin túl kell esni a cél érdekében…akár szex a cél, akár valami több. Szóval, eddig nem nagyon érdekelt a csajok lelki világa, belső gondolatai, meg ilyenek, persze az igen, hogy jól érzi-e magát velem.

Az első baki akkor történt, amikor megcsókoltam, na nem azzal, hogy nem akarta vagy nem engedte, de nem volt valami felemelő érzés. Összenyálazta a fejem, ráadásul a szájának se volt valami jó íze. De nem akarok bunkó lenni, meg nagyon szubjektív se, szóval, inkább azt mondom, hogy kicsit sok bort fogyasztott a csajszi, én meg eléggé utálom még a szagát (illatát) is a bornak. Ez a kis negatívum figyelt be a végére, de amúgy frankó este volt, és örültem, hogy összejöttünk.   

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szexisztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr191538391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: buli csók party nyár barátnő piálás csókolózás túrórudi automata
süti beállítások módosítása