Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

GyereXerelem? Szex? mind2... "Szex on dö bi(t)cs"

A blog a fiatalságom morzsáiról szól, a lányokról akikkel kapcsoaltba kerültem. :) Lehet belőle tanulni, vagy nem. Lehet rajta nevetni, vagy nem. Nagyvonalakba' ennyi. :) [...] Sajnos elég lassan haladok, de a havi 1 poszt megvan:D So sorry, mindenkitől. Nyáron valamivel több sztori lesz. :)

Linkblog

Egy új álom beteljesedése

2009.10.11. 23:48 | S.V. | 6 komment

Aznap este úgy éreztem, hogy ismét szerelmes vagyok. Nem gondoltam volna, hogy ilyen érzés kerít újra hatalmába, de rendesen dobogott a…szívem. :)

Miután másnap felkeltem, azon gondolkoztam, hogy írjak-e neki valami szépet, vagy az már iszonyatnyál lenne(?), de hát dobtam neki egy üzenetet, amire szinte azonnal jött a válasz. Úgy néz ki neki is rendesen fontos vagyok. Jók a kilátások, de ugye a kilátásról jut eszembe, nem ártana lassan valami belátás is, elvégre pasiból vagyok; és nálunk a szerelem csak akkor mélyül el, ha az ágyban is eléggé „mély” a kapcsolat.

 

Le is tárgyaltam vele egy találkozót, nem sokat gondolkozott azon, hogy igent mondjon-e. Talán ha valami életbevágó dolga lett volna, ezt is elhalasztja, ahogy a hangjából levettem.

Nem volt semmi konkrét terv, de úgy alakítottam a randit, hogy egy koncerten kössünk ki. Úgy vettem észre, a csajoknak nagyon bejönnek az ilyen spontán-frankó dolgok. Szeretik, ha a srácok mellett nem unatkoznak, és azért egy smárolós-sétálós-fullromantikus este is jó tud lenni, de ha valami „spontán-buli” van, az odabasz.

A koncert után hazakísértem, ahol előre tudtuk, hogy nem lesz otthon senki, de nem tárgyaltuk le, hogy ott is alszom. Végül is, kell egy kis adrenalin szinten tartás, még a végére is, nehogy ellaposodjon a dolog, és így azért evezni kellett rendesen, hogy ott alvás legyen a vége a történetnek.

Sokat csókolóztunk aznap este, és élveztük a koncertet is, de valahogy nem volt teljesen oldott a hangulat. Erre találták ki az alkoholt; megittunk egy koktélt és máris, mintha minden probléma elszállt volna. Teljesen könnyedén beszéltünk az élet dolgairól, emberekről, párkapcsolatról, de természetesen a lányok kedvencét, a lelkis-lávos témákat sem hagyhattuk ki. Azt hiszem ekkor figyeltem meg, hogy nem ártana képbe kerülni a női dolgok terén. A sok műmájszter azt mondja ugye, hogy a férfi attól férfi, mer’ fingik, böfög, megvesz mindent a nőnek, megvédi, stb.

 

Nos, ebbe van igazság, az, hogy biztonságban érezze magát igen fontos, […] de emellett nem gáz, ha képbe’ vagy a női dolgok terén: hajfestés, körömápolás, ilyesmi. :) Azt a hatást kelthetni, mintha figyelnél rá; de ha nem kelti, akkor egy igenfontos alapszabály megtanulható: műkörmös picsa = műnő (!). A lényeg: ha fest(et)i a körmét, és „zselézve” van, folyamatosan kezelve, az adja, mert igényes magára.

Na, a rövid kitérő után, visszakanyarodnék a hazakísérésre. Ott álltunk az ajtajában, ahol elköszönni készültem tőle. Kicsit vontatottan, lassan oldottam meg a szituációt, hogy legyen ideje magától eljutni arra a pontra, hogy beinvitáljon, és felajánlja, hogy együttaludjunk. Ez nem nagyon történt meg, úgyhogy kénytelen voltam egy szenvedélyes csókkal hatni rá. Elmondtam, hogy milyen jól éreztem magam vele, és be kellett vetnem a leghatalmasabb fegyvert, amit egy nő ellen be lehet vetni. „Tudod, nem könnyű kimondani, mert igaz. Szeretlek.” Annyira bejött a dolog, hogy egyértelművé tette, hogy együttalszunk; de mivel biztosra akartam menni, megkérdeztem, hogy: „figyelj baba, biztos akarod, hogy Veled aludjak?”.

 

[…] Ha ez kimarad a beszélgetésből, nagyon könnyedén úgy lehet járni, hogy ugyan együttalszotok, de igazából nem nagyon történik semmi. Esetleg egy kisebbfajta orális szex, csókparty, kézimunka vagy hasonló bejátszik, de igazából, nincs arra biztosíték, hogy konkrétan aktus legyen a dologból. Természetesen a lánytól függ, hogy mennyire konzervatív, szűz, és egyéb komplex összetevők. :) Lényeg, hogy tudatosítani kell benne, hogy: szex lesz. […]

 

Mire azt válaszolta, hogy „persze”. Ha más választ kapok, talán ott is hagyom, vagy valami nyomorék, de mégis hihető indokkal hazamegyek.

Hamarosan az ágyba kerültünk, és minden úgy történt, ahogy szerettem volna. Fantasztikus éjszaka volt.  

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szexisztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr161443823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SassyGurl 2009.10.13. 19:34:49

újabb blog, amit olvasgatni fogok :)

S.V. 2009.10.13. 21:46:32

@Verliebte: tudtam én, hogy az érdekel, ami az ágyban történik :P :)

najó, a következő posztban leírom mi történt aznap éjjel :)

S.V. 2009.10.13. 21:48:17

@SassyGurl: köszönöm, jól esik, ha ilyet látok. még jobban, ha nem csak látogatjátok a blogot, de írtok is. :)

S.V. 2009.10.13. 21:59:16

ja, és nyugodtan kritizálhattok is, lányok, ha félreismertelek Titeket ;) vagy úgy érzitek hülyeséget írok...mindig van mit tanulni :)

SassyGurl 2009.10.20. 11:22:03

fogunk mi kritizálni, nyugi, Incit is úgy ismerem, hogy nem fogja visszatartani a véleményét :))
Címkék: koncert szex csók szerelem lakás barátnő randi punci szeretkezés csókolózás járás elélvezés
süti beállítások módosítása