GyereXerelem? Szex? mind2... "Szex on dö bi(t)cs"

A blog a fiatalságom morzsáiról szól, a lányokról akikkel kapcsoaltba kerültem. :) Lehet belőle tanulni, vagy nem. Lehet rajta nevetni, vagy nem. Nagyvonalakba' ennyi. :) [...] Sajnos elég lassan haladok, de a havi 1 poszt megvan:D So sorry, mindenkitől. Nyáron valamivel több sztori lesz. :)

Linkblog

Pont nem illik ide, de ezvan...

2009.11.01. 00:40 | S.V. | Szólj hozzá!

 Már megint elkéstem a suliból, és a matektanár szokás szerint leüvöltötte a fejemet. Egy idő után hozzászokik az ember, de a tanárok nem nagyon szoktak hozzá, hogy egy „elitiskolába” hogy történhet meg ilyen. Én úgy voltam vele, hogy a 0. óra nem óra, ami meg a 6. után van, az kurvára nem lehet fontos, na meg a tesi, az se adja.

 

Miután túlestem a szokásos rituálén, leültem a csaj mellé, ahova szoktam. Valami bizonyítás volt a táblán, ezeket sosem értettem, hogy mi miért van, úgyhogy, le is szartam rendesen. Ehelyett általában a mellettem ülő csaj derekát környékeztem meg. Na, nem kell ám rosszra gondolni, egy csaj mellett ültem két évig, művészet lett volna mindegyikkel megcsinálni a dolgot. Szóval, mikor ilyeneket magyarázott csak átkaroltam a széket, és lecsekkoltam a csaj formáit. Különösebben nem zavartattam magam, hogy a füzetet kéne telefirkálni mindenféle grafikonnal. A csajszi feneke sokkal jobban izgatott, mint a fószer, ha értitek hogy mondom.

 

Aztán sosem lett semmi ebből a mi kis barátkozásunkból, arra tökéletes volt, hogy az óra hamar elmenjen. Valahogy megmaradt ez a kis szösszenet, fogalmam sincs, hogy miért.

 

Persze, az, hogy sosem lett semmi, azt nem kell nálam ilyen full-komolyan venni. Egy osztálykirándulás alkalmával egy csók rendesen befigyelt, de ennél több már nem volt.

 

Csak azért löktem most be ide ezt a posztot, mert nemrég találkoztam a csajjal, és elég pozitívan érintett a dolog.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szexisztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr241490022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: segg popsi derék matekóra fogdosás
süti beállítások módosítása