Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

GyereXerelem? Szex? mind2... "Szex on dö bi(t)cs"

A blog a fiatalságom morzsáiról szól, a lányokról akikkel kapcsoaltba kerültem. :) Lehet belőle tanulni, vagy nem. Lehet rajta nevetni, vagy nem. Nagyvonalakba' ennyi. :) [...] Sajnos elég lassan haladok, de a havi 1 poszt megvan:D So sorry, mindenkitől. Nyáron valamivel több sztori lesz. :)

Linkblog

A felejtés - II. (2. rész)

2009.08.30. 00:17 | S.V. | Szólj hozzá!

A következő este már egyértelmű volt, hogy együtt fogunk aludni. Nem bonyolítottuk túl a történetet, napközben sem nagyon mutattuk, hogy mi a szituáció kettőnk között, de azért persze nem mentünk el egymás mellett.

 

Igazából, nem gondoltam bele, hogy mi lesz, ha újra együtt alszunk, de a vonzalom rendesen megvolt közöttünk. Teljesen természetes volt, hogy együtt alszunk, de tudtuk, hogy nem alvás lesz. Nem igazán kellett próbálkoznom vagy rámászni a lányra, kezdeményezett magától, és annyira felizgatott, hogy nem tudtam tovább várni, betettem neki.

 

[…] Mivel elég nedves volt, és az ujjammal megvizsgáltam, hogy mennyire tág a puncikája, és mivel két ujjam is gond nélkül befért, így nem volt akadálya, hogy behatoljak. […]

 

Először csak kicsit tettem be, és mozogtam rajta, aztán olyan 2-3 perc alatt teljesen sikerült. Hamar megéreztük egymás ritmusát, így minden probléma elhárult, és viszonylag hamar el is élvezett. […] Nem akartam rögtön „tövög” betolni neki, mert az fájhat, még akkor is, ha elég puncitrutyi termelődött. A testének a remegéséből, az arckifejezésből, a punci hirtelen „trutyisodásából” pedig rá lehet jönni arra, hogy elélvezett a lány. […] Pár perc múlva én is elélveztem, de mivel nem szedett tablettát, így kivettem, amikor éreztem, hogy ki kell. Szerette volna, ha újra beteszem, egy másik pózba, de ilyen bakit nem követhettem el, még akkor sem, ha állt a szerszám rendesen. Kimentem a mosdóba, hogy eresszek egy sárgát, aztán visszamentem hozzá. Akkor már semmi akadálya nem volt a kérésének. […] Ha nem ürítettem volna a vizeletet, (teljesen lényegtelen, hogy mennyit) akkor előfordulhatott volna az a szituáció, hogy benne marad némi spermium a hímvesszőmbe, és a következő aktusnál, ez a vaginácskájába kerül. Ez pedig ugye senkinek sem lett volna pozitív. […]

 

Most kutyus pózba kezdtük a szeretkezést, de annyira beleéltük magunkat, annyira hevesre sikerült, hogy a végére hason feküdt, kicsit terpeszben volt a lába, én pedig úgy  toltam neki hátulról. A végén pedig a fenekére és a házára élveztem el. Azóta ez a kedvenc pózom.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szexisztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr81347541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: szex fájdalom vagina punci hímvessző szeretkezés nedvesség elélvezés harci lövedék remegés puncitrutyi
süti beállítások módosítása