GyereXerelem? Szex? mind2... "Szex on dö bi(t)cs"

A blog a fiatalságom morzsáiról szól, a lányokról akikkel kapcsoaltba kerültem. :) Lehet belőle tanulni, vagy nem. Lehet rajta nevetni, vagy nem. Nagyvonalakba' ennyi. :) [...] Sajnos elég lassan haladok, de a havi 1 poszt megvan:D So sorry, mindenkitől. Nyáron valamivel több sztori lesz. :)

Linkblog

Rövid emlékezés egy csodálatos kapcsolatról

2009.12.01. 23:46 | S.V. | Szólj hozzá!

Észre sem vettem és eltelt két hónap. Sokat voltunk együtt, még suli után elég is mentem, pedig ez aztán tényleg nem jellemző rám. A szülei is megengedték, hogy nálam aludjon, szinte minden tökéletes volt, csak ugye a szex hiányzott még. A harmadik hónap elején ez is megtörtént, és mikor lefeküdtünk egymással, már éreztem, hogy perfekt a dolog. Nem hiányzik semmi.

 

Nem egy dolgot köszönhetek neki, mellette jöttem rá, hogy a lányoknak mennyire fontos a törődés, fontosabb, mint azt gondolnánk. Szóval, azért nem kell bepapucsosodni, de mivel bíztam benne, megtettem érte dolgokat.

Pár apróság, amit észrevettem, hogy a csajok szeretik alvás közben a kezünket a megfogni, leginkább abban a formában, hogy átkaroljuk őket, és a mellükhöz, de inkább a hasukhoz teszik a kezünket; hát, ilyenkor nagy bunkóság, ha elkezdjük fogdosni a mellüket, mert iszonyat bukás, ha azt gondoljátok erre vágynak ilyenkor, csak a biztonságérzés kell nekik. Gondolom, kiskorukban a plüssállatukat fogdosták, vagy valami ilyesmi állhat a dolog mögött, bár ez mindegy is.

 

Édesanyám is örült neki, hogy megkomolyodtam, és nem járogatok el partyzni hétvégenként, meg nem a spanokkal lógok, és arcoskodunk.

Még mindig gyorsabban ver a szívem, ha rá gndolok, mert szerettem...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szexisztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr251567775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: szerelem új álom
süti beállítások módosítása