Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

GyereXerelem? Szex? mind2... "Szex on dö bi(t)cs"

A blog a fiatalságom morzsáiról szól, a lányokról akikkel kapcsoaltba kerültem. :) Lehet belőle tanulni, vagy nem. Lehet rajta nevetni, vagy nem. Nagyvonalakba' ennyi. :) [...] Sajnos elég lassan haladok, de a havi 1 poszt megvan:D So sorry, mindenkitől. Nyáron valamivel több sztori lesz. :)

Linkblog

hát, party a csajommal, azt szex az exemmel, vagy valami ilyesmi

2009.11.25. 23:27 | S.V. | 3 komment

Valamikor a héten rájöttem, hogy azon kívül, hogy a srácoknak írok egy-két bátorító mondatot, meg ugye leoltom őket elég rendesen, a csajoknak is írok valamit, mert igazából van, hogy ők is bakiznak hatalmasat, de bunkóság lenne megmondani, azt inkább nem említjük meg nekik, és együtt élünk ezekkel a kis idegesítő dolgokkal. A’sszem akkor jutott eszembe, hogy kicsit a csajszikának is odaszólok, mikor a seggfogós dolgot olvastam, tudjátok, mikor valaki úgy talált a blogomra, hogy beírta a gúgliba, hogy foghatja-e a kanja seggét csókolózás közbe, vagy valami ilyesmi.

 

Folytatnám is a sztorit, ha megengeditek, de ha nem, akkor is írnék valamit ide. Szóval a bor, na az gecire idegesít, nem bírom, ha alkoholszagú a szátok, de ezen könnyen lehet segíteni egy kis rágóval, vagy valami édessel.

 

Felhívtam a csajszit, és egy parkban találkoztunk másnap. A meredek az volt a szituációban, hogy nem beszéltünk meg semmi konkrétat, azt megint party lett a vége a dolognak. Alapvetően bírom a bulikat, de ott nem nagyon lehet megismerni a lánykát, max. azt, hogy csókol meg mennyire van képbe faszállítás-ügyileg.

 

Megpróbáltam elhívni magamhoz, a party után, de a kislánynak haza kellett mennie anyucikához, elég konkrét időpontra, és nem éppen az a fajta volt, aki pontleszarja a mutert. Úgyhogy, ez a menet rendesen elúszott, fel is volt baszva az agyam rendesen, meg hát nem csak az agyam.

 

Egy forró csókkal elváltunk, de éreztem, hogy ez így nem lesz elég mára. Hazafelé azon gondolkoztam, hogy ugye még nem megcsalás, ha kielégítem a szükségletemet, mert hát ugye van, látható módon. Felhívtam azt a csajszit, akivel elvesztettem az ártatlanságomat, mert lassan kezdtünk újra beszélni, meg eltemetni a múltat, és barátkozni picit.

 

Ha jól emlékszem, ő mondta, hogy fussunk össze, pedig már késő este volt. Már első körben rendesen lecsekkoltam a fenekét, csak, hogy mennyit változott az elmúlt két évben, ami nem volt ellenére. Az ölembe ült és elkezdtem mozgatni kicsit, hogy érezzek is valamit a seggéből, aztán egy könnyed mozdulattal lehúztam popsijára simuló nadrágját, és még azzal a mozdulattal a bugyiját is félrehúztam. Hát, hogy úgy mondjam, hőmérő nem kellett, hogy lássam rendesen felizgult a csaj, meg a puncitrutyi is arról árulkodott, hogy felkészült a behatolásra, és nem csak lélekben. A következő pillanatban már úgy ugrált a dákón, mintha kötelező lenne, én meg csak fogtam a mellét, mert megérdemeltem.

 

Az járt közben a fejemben, hogy „ez a minimum, amit most megtehetsz, amiért kibasztál”. Nem éppen érdekelt, hogy mennyire jó neki, rendesen meglőttem a puncikáját, persze csak kívülről; nem éppen csippoltam, hogy borotválja, mert szúrt, egy kicsit, úgyhogy egy következő menet elmaradt, meg hát, meg sem érdemelte volna. Kis beszélgetés után elváltunk, még akart adni egy szájra puszit, de korrigáltam a dolgot egy puszira.

 

Nehogy már azt higgye, hogy van valami, mikor ez csak egy kósza menet volt, egy rántás, ami nem is neki szólt, csak épp ő volt a közelben, ő volt a tápos, akinek nem kellett sokat ugrálni egy menetért.

 

Utána eszembe jutott a csajom, hogy most akkor megcsaltam-e? vagy mi a fasz? De rájöttem, hogy nem, mert szegényke szűz, de ha majd lefekszik velem, akkor nem lesz probléma a dologgal…

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szexisztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr501552916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.11.26. 09:16:19

mikor is érsz a végére? Csak hogy mikor is vonhatom azokat a bizonyos következtetéseket?

S.V. 2009.11.26. 12:32:20

höhö, nyugodtan olthatsz, vagy beszólhatsz bármit, :) nem haragszom meg. hát, lássuk csak, erről a csajsziról még lesz minimum 2-3 poszt, utána pár rövidebb poszt, ...elég rögös az út :D de próbálok már nem eltérni a decembertől. mondjuk karácsonyra :)

S.V. 2009.11.26. 12:32:49

írok is még egyet gyorsan, ...most van időm.
Címkék: szex buli csók party mell segg barátnő punci ex megcsalás szűz csókolózás kielégítés csajom puncitrutyi megrántottam az exem szűz a csajom
süti beállítások módosítása