GyereXerelem? Szex? mind2... "Szex on dö bi(t)cs"

A blog a fiatalságom morzsáiról szól, a lányokról akikkel kapcsoaltba kerültem. :) Lehet belőle tanulni, vagy nem. Lehet rajta nevetni, vagy nem. Nagyvonalakba' ennyi. :) [...] Sajnos elég lassan haladok, de a havi 1 poszt megvan:D So sorry, mindenkitől. Nyáron valamivel több sztori lesz. :)

Linkblog

Egy csodálatos kapcsolat vége

2009.12.02. 00:08 | S.V. | 8 komment

Egyre többször mentünk el bulizni, ami alapvetően nem lett volna baj, mert én benne vagyok minden frankódologban, de általában nem sültek el valami jól a közös partyk.

 

Az alapozás mindenesetben tökéletesen sikerült, annyit ittunk, amennyit Sebastian meg Dzsí kitalált, na persze, a lányoknak is volt beleszólása abba, hogy mit, csak a mennyiségbe okosítottunk. Kinőttünk már akkorra a hányós-szédülős meg a nem-tudom-hol-vagyok szituból, aztán ha a csajokkal voltunk, akkor meg főleg észnél kellett lenni.

 

Szokás szerint bementünk a helyre, tökéletesen jó hangulatban. A probléma ott kezdődött, hogy a barátnőm általában úgy érezte, hogy neki még inni kell. Mi Dzsível nem nagyon ittunk a partyhelyeken, ő egy-két sört, én meg legfeljebb valami longdrinket, de az is megesett, hogy csak egy üdítőt. Meg nem is vagyunk újgazdag pöcsgyerekek, akik az anyjuk pénzéből vereti a faszát, meg piálja szét magát csivaszregállal. Szóval, a csajom mindig küldött még valami keményet, vagy sok bort, vagy más ütős piát, ami nekem nagyon nem tetszett, mert mindig láttam a végeredményét, amit a’sszem nem kell részleteznem.

 

Párszor elnéztem ezt neki, meg megbeszéltük, hogy majd legközelebb nem iszik annyit. Egészen addig el is hittem neki, hogy majd így lesz, ameddig meg nem esett az a szituáció, hogy én csak később tudtam csatlakozni a teamhez, és addigra olyan merev volt, hogy alig ismert meg, de aztán bocsánatkérés gyanánt telibe hányta a cipőmet.

 

A furcsa az volt a szituációban, hogy nem haragudtam rá. Rájöttem, hogy neki még élni kell, még ki kell próbálnia mindent, amin én már mondjuk átestem. Nem arra gondolok, hogy szét kell tennie a lábát pár csávónak, de lehet, hogy ez is benne van; inkább arra gondolok, hogy át kell élnie bizonyos érzéseket, feelingeket. Aztán majd kinövi a dolgot, egyszer, valamikor…mint mindenki, vagyis mindenki, aki normális. [...] Riábrándultam belőle, sajnos.

 

Akkor leléptem, ott voltak vele a barátnői, vigyáztak rá, így nem aggódtam miatta; […] de nem nagyon bírtam nézni, ahogy kikészíti magát. Úgyhogy, nettó fél év után arra az álláspontra helyezkedtem, hogy szakítani kell a csajszikával, mer’ ez így nem megy.

 

Lehet, túl sokat akarok, lehet elvárom, hogy valaki tökéletes legyen, pedig én sem vagyok az; de mindig úgy voltam a dologgal, hogyha valami nem működik, azt nem erőltetem. Sajnos, a barátság sem maradt meg, nagyon megharagudott rám […] de jobb is ez így neki, nálam ő jobbat érdemel.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szexisztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr581567800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.12.03. 08:55:49

Ez a legdühítőbb mondat amit akár nő akár faszi mondhat, ez mindig kiveri nálam a biztosítékot: nálam te jobbat érdemelsz (akkor mindig az jut eszembe, hogy Anyád picsáját!!!!:-)))))) Ez msot nem neked szólt, hanem azoknak az exeimnek, akik ezzel szövegeltek nekem:-)))))))

S.V. 2009.12.03. 12:06:04

ja, mondjuk nem kötöttem az orrára, de tényleg így gondoltam :) ...amúgy igazad van.

azért, a legyünk barátok is elég konkrét ;) meg a be voltam rúgva, nem akartalak megcsalni, meg, nem jelentett nekem semmit az az éjszaka :D

azért, ezek is büntetnek.. :]

Huni_ · http://life-sucks.blog.hu 2009.12.03. 19:10:22

Osztom a témát. Sőt, szvsz nem is dühitő ez a duma. Sokkal inkább szánalmas :) Az ilyen mamlasz szövegek sosem jöttek be.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.12.04. 10:18:06

@Sebastian Valmont: huhh, ezek eszebe se jutottak tegnap hirtelen, de ja igazad van. Erre a be voltam rúgva dologra nagyon ugrok---torokra:-))))))))
Én a legyünk barátokat még nem kaptam meg, de nem is mondtam senkinek.

Verliebte (törölt) 2009.12.08. 19:21:16

Kicsit off. Hogy sikerült a tdk? :)

S.V. 2009.12.10. 10:59:32

@Verliebte: itt nyugodtan lehet offolni :D

összességében elég jó volt. kaptam táskát. :) bár nem hiszem, hogy valaha is hordani fogom. majd odaadom valakinek, aztán menőzhet a bgf-es táskával.

volt egy csaj, akinek 48 pontja volt alapba, nekem meg "csak" 42. állítólag a 42 elég jó pont, de hát így esélyem sem nagyon volt.

...viszont ami feledteti ezt a kissé negatív érzést, hogy meg fog jelenni egy versem, nyomtatásban. :)

Verliebte (törölt) 2009.12.11. 19:01:03

@Sebastian Valmont: Vááá :) Gratulálok!! publikálhatnád itt is!! Arról én is régóta álmodozom

S.V. 2009.12.12. 00:24:05

@Verliebte: köszi :)

ha írsz verseket, add be egy pályázatra, és ki tudja, lehet tetszik a bírálóknak. nekem a barátnőm mondta, hogy küldjem be, aztán nem is számítottam erre...:)
Címkék: buli fájdalom party szakítás barátnő hányás részegség piálás kiábrándulás
süti beállítások módosítása