GyereXerelem? Szex? mind2... "Szex on dö bi(t)cs"

A blog a fiatalságom morzsáiról szól, a lányokról akikkel kapcsoaltba kerültem. :) Lehet belőle tanulni, vagy nem. Lehet rajta nevetni, vagy nem. Nagyvonalakba' ennyi. :) [...] Sajnos elég lassan haladok, de a havi 1 poszt megvan:D So sorry, mindenkitől. Nyáron valamivel több sztori lesz. :)

Linkblog

A felejtés - I.

2009.07.26. 01:25 | S.V. | 21 komment

 S „elvették” az álmom. Aki már érezte az tudja, hogy milyen érzés. Úgy láttam, nincs semmi, ami segíthet abban, hogy továbblépjek. Az alkohol állítólag segít, de az is csak addig, amíg nem vagyok a tudatomnál. Valahogy el kell őt felejteni.

Nos, nem szeretnék kitérni arra, hogy mennyire fájt, mennyi álmatlan éjszakát adott a sors, nem ez a cél, sokkal inkább az, mennyire megváltoztatta az életemet ez a történés. A felejtés nem könnyű, és mindenki másképp áll hozzá, s én úgy láttam, „jobbat” kell találnom nála.

Nem vesztegettem sokáig az időmet, elmentem a spanokkal egy szabadtéri szórakozóhelyre, ahol kedvünkre szórakozhattunk, partyzhattunk, csajozhattunk. Nem volt egyszerű, csak a volt barátnőmre tudtam gondolni eleinte, egészen addig, amíg meg nem láttam egy szép barnahajú, kék szemű lányt, aki mellben is elég rendesen adta.

Egy koncert volt, már fogalmam sincs, hogy ki lépett fel, a lényeg, hogy nagy volt a zaj. Így hát, szó nélkül odaálltam mögé, és elkezdtem táncolni, az ő ritmusában. Először csak mosolygott, én pedig megfogtam a derekát. Még ekkor sem szóltam semmit, s ő sem. Egyre közelebb kerültünk egymáshoz, amikor hátrafordult, akkor pedig elkaptam a száját. Csókolóztunk egy pár percig, de mivel nem nyújtott túl nagy élvezetet, így benyúltam a pólója alá is. A melltartóját levettem, nem ellenkezett akkor sem. Nagyon jó tapintása volt a mellének, kicsit nagyobb, mint a tenyerem, és mégis szép formája volt. A bőre puha volt, a melle pedig feszes. Pont perfekt.

Mikor vége lett a koncertnek azt láttuk, hogy körülöttünk mindenki ránk figyel, úgyhogy jó műsort adtunk. Be is mutatkoztunk egymásnak, megbeszéltük, hogy frankó volt a buli, még a számát is elkértem, de sosem hívtam fel.

Így kezdődött el számomra „egy új élet”.

A bejegyzés trackback címe:

https://szexisztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr581268605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verliebte (törölt) 2009.07.29. 15:38:05

hajajj :D ez egy érdekes koncert lehetett mindenkinek.
Nem nagyon lehettetek gátlásosak

S.V. 2009.08.07. 00:01:20

pedig alapba az vagyok :D (voltam), de egyszer meg kell válni tőlük ;) ...most elmegyek nyaralni a 7végére, de hétfőn új sztorival bővül a blog. :)

Verliebte (törölt) 2009.08.13. 08:20:16

Melyik hétfőn? :p mert akkor meg én nyaralok :)

S.V. 2009.08.16. 00:29:22

kicsit elhúzódott a dolog, :) leugrottam a Balatonra is egy kicsit, de megérte, új élmények, amikből új posztok lesznek, majd. :) ha eljutok a jelenig.

SassyGurl 2009.10.20. 13:12:09

te lüke...miért nem hívtad fel?

S.V. 2009.10.20. 13:44:02

arról fogalmam sincs, már talán több, mint 5 éve volt.. :) örülök, hogy ennyire emlékszem =)

...de talán úgy gondoltam, hogy túl könnyű csaj volt, azt meg annyira nem szeretjük.

honeycutt (törölt) 2009.10.29. 00:53:43

már bocs, de te beteg vagy. 16éves kor alatt még nem érett meg az emberek !nagy része! a szexre lelkileg.
ezek a dugások meg nagyon szánalmasak, sajnállak. a szex két emberről szól akik szeretik egymást, nem két vadidegenről. pláne nem tizenévesen. a szüleid meg 14évesen elengednek későestig szórakozni? tőlük van ez a fantasztikus értékrended is? lelkileg és erkölcsileg komoly problémáid lehetnek és nem bántásból mondom. ez valami elfojtott dolog lehet gyerekkorodból vagy bizonyítási vágy, de semmiféleképpen sem normális. javaslom keress fel egy szakembert.
minden jó!;)

S.V. 2009.10.29. 16:37:30

ne irigykedj már :) majd egyszer, neked is megadatok valami jó ;) mellesleg, ezzel a csajjal nem feküdtem le, ha figyelmesen olvastál volna, ás a funkcionális analfabétizmusod nem gátolná a megértést, neked is lejött volna, ha érted hogy mondom... :)

S.V. 2009.10.30. 17:14:23

@honeycutt: ja, amúgy meg semmi jogod nincs véleményt mondani másról, csak rólam. pár nap múlva sajnos ki kell, hogy moderáljalak, mert egy nagyképű, hülye, analfabéta picsa vagy :)
és az értékrendedez helyezd fel a popsidba, hátha jobban érzed majd magad. és megkönnyebbülsz.. ty ;)

honeycutt (törölt) 2009.10.30. 22:18:11

@Sebastian Valmont: irigykedni? erre? ne álmodj csibém. nekem már megadatott valaki, aki jól megdönget, neked se ártana.
mellesleg kérlek mutass rá arra a mondatra, ahol azt írtam, hogy a posztban szereplő lánnyal szexeltél. várom.
moderálj ki nyugodtan, bár nem kurvaanyáztam egyszer se, csak elmondtam a véleményem és a blogok komment része erre való. vagy te csak a neked tetsző véleményeket tartod meg? nyelvész józsi mikor moderálta a modoros blogot a sok fasz miatt? soha.
csak fáj az igazság? gondolom. mivel semmi értelmeset nem írtál hozzám, csak 'lehülyepicsáztál'.
jó, én egy picsa vagyok, te meg egy lelkileg szétcsúszott ember, szánalmas kis élettel. arra meg én nem lennék büszke, hogy az önbecsülésem és értékrendem a béka segge alatt van. de te azért örülj neki. ha érted hogy mondom:p

honeycutt (törölt) 2009.10.30. 22:18:47

ja és az analfabétát kikérem magamnak:D

S.V. 2009.10.30. 22:59:46

@honeycutt: te hülye picsa! :) mondom, hogy engem úgy szidsz, ahogy akarsz. de:

1. itt mondtad, hogy szexeltem a csajjal:
"ezek a dugások meg nagyon szánalmasak, sajnállak. " , ha nem ide gondoltad, máshova kellett volna kommentelned. analfabéta. :) (máshova: másik poszthoz, ahova gondoltad, ha érted hogy mondom ;) )

2. "tőlük van ez a fantasztikus értékrended " az értékrend kialakulása egy folyamat. nem csak úgy terem. te picsa. :)
szóval, engem szidhatsz, de mást nem. te picsa. :)

3. "A blog a fiatalságom morzsáiról szól, a lányokról akikkel kapcsoaltba kerültem. :) Lehet belőle tanulni, vagy nem. Lehet rajta nevetni, vagy nem. Nagyvonalakba' ennyi. :)" - végig kéne olvasni - "november-decemberre leszek "kész", vagyis akkorra jutok el addig, hogy következtetéseket lehessen levonni a teljes szövegből. THX a megértést ;)" te picsa. :)

ne sírj kérlek, majd egyszer boldog lesz az életed. :) ...talán, bár nem hiszem, mert akkor nem így írnál életed szerelméről: "nekem már megadatott valaki, aki jól megdönget" , mert én így nem írnék a szerelmemről, ha érted hogy mondom.

honeycutt (törölt) 2009.10.30. 23:28:25

@Sebastian Valmont:
1. nem pont erre a hozzászólásra gondoltam, hanem úgy általában te beteg fasz:D
2. valóban folyamat, a szülők(nek kéne) terelgetniük a gyereket a helyes útra.
3. holnapután november. te fasz:)

hogy életem szerelme, nos azt nem tudom, mivel elég fiatal vagyok hozzá, hogy még tízezerszer szerelmes legyek, de szeretjük egymást, a többi meg majd elválik. a dugás meg a kapcsolat alappillére szerintem.
és nemértesznemértesznemértesz. nem basztatni akarlak most tényleg, ha érted hogy mondom, csak rávilágítani, hogy ez elég cinkes és ezzel csak magadat tiprod a porba. de remélem minél hamarabb találsz egy helyes lányt, akivel reggeltől estig dugtok, mint a nyulak és szeretitek egymást. ez lenne a megoldás. amúgy meg a nőknek ugyanúgy nem kellenek a hímringyó férfiak, mint a férfiaknak, azok a nők, akiken átment egy fél focicsapat. ha érted hogy mondom. na jóccakát te lelkisérült nyomorék fasz:)

S.V. 2009.10.30. 23:47:20

@honeycutt: de tüzes itt valaki :)

nem akartam lelőni a poént, de elárulom: 1 éve van barátnőm, akibe szerelmes vagyok. ;)

te meg legyél 10k-szor szerelmes, asszem kettőnk közül megvan ki a lelkisérült :) ti dugjatok, mi szeretkezünk ;)

itt a különbség az értékrendünkben baby ;)
fejezd be az elemit, azt' gyere vissza. :)

S.V. 2009.10.30. 23:49:29

látom nem sikerült értelmezni a november-december intervallumot. pedig csak szövegértés :) analfabéta. :)

remélem élvezed, mert én nagyon...jókat nevetek rajtad :D feldobtad az estém :D

S.V. 2009.10.30. 23:55:28

ja, most jutott eszmebe, ha visszafogják az embert a szülei, és későn kezd el partyzni-pasizni-csajozni, akkor 10ezerszer szerelmes picsa lesz belőle, aki dugatja magát a pasijával és nem szeretkeznek. :) ez egy komoly pszichológiai tanulmány ;)

honeycutt (törölt) 2009.10.31. 00:25:37

szeretkezni? mi vagy te, lány?:D
mellesleg nem azt mondtam, hogy biztosan szerelmes leszek másba, de mivel fiatal vagyok, ezért nem tudhatom, de pillanatnyilag úgy gondolom, hogy csak őt szeretem.
a szüleim meg nem fogtak vissza, csak én már 14-15-16évesen "kiéltem magam"(de utálom ezt a kifejezést) és már eljutottam oda, hogy nem vicces, ha részegen fetrengek a padlón és összeszedek olyan fiúkat, akik igazán nem is kellenek, ha érted hogy mondom.
de amúgymeg gratulálok a barátnődhöz és legyetek boldogak etc etc etc...:)
és örülj neki, hogy ilyen sok kommentet csináltam a poszthoz, bazdmeg:D

üdv: analfabéta hülyepicsa

S.V. 2009.10.31. 00:50:35

oké, kurvára igazad van, bevallom. Istennő vagy, amiért ennyit kommenteltél, és végül is jól éreztem/érzem magam :D

már csak azt nem értem, ha szerinted valaki 16 évesen lesz érett a szexre, akkor te 14 évesen hogy élted már ki magad. bár lehet, hogy akkor te nagyon-korán-érsz. :)

azért, a korrekt érzelem-gazdag szex megnevezése szeretkezés, már, ha érted hogy mondom :D de a dugás is bejön, csak én dugni a bjutis-csicsa-csajokkal szoktam (volt) a fegyencjáraton két megálló között. :)

úgy érzem, lesz még egy olvasom a személyedben. :D valld be, hogy igazából nagyon bejön a blogom.

honeycutt (törölt) 2009.10.31. 16:53:24

@Sebastian Valmont: a "kiélést" nem szexuálisan értem, hanem a gáz dolgokra amiken minden kamasz átmegy(előbb vagy utóbb) és az egy hónapos "járásokra". az egyéjszakás nem az én műfajom, szerintem nagyon gáz, ezért se értelek, szerintem kell érzelem a szexhez, bár tudom ezt a férfiak máshogy látják. mondjuk a buta picsák meg is érdemlik, hogy kihasználják őket.
és igen, a szeretkezés a simogatós, puszilgatós szex, a dugás pedig a vad és mocskos szex:D legalábbis az én értelmezésemben. a dugást az egyéjszakás érzelemmentes szexre is használják, ha érted hogy mondom. Kálmi csapatta fiatal korában, csak úgy lógtak a ribancok a pélóján, óránként leápolta egy luvnya. bezzeg Gyulabának a rideg neje mellett már csak a ribizlizés maradt.
jaja amúgy kurva jó a blogod tényleg:D alap, hogy még benézek.

S.V. 2009.10.31. 21:40:04

ezek nem erről szólnak, aki elolvassa a blogot, talán majd levágja, hogy mi okozta nálam ezt a rövidebb időszakot, ami miatt büntettem a csajokat, és baszópajtásnak tartottam.

aztán meg, az is a cél, hogy a verebek valamit felfogjanak, a csajok "működéséről". meg a szórakoztatás, meg az, hogy a szűzcsajokat ne pakolják szanaszét, meg sok más is.

ja, és attól függetlenül, hogy nem írok ódákat meg 100 posztot azzal, akivel járok is [mer' nem ez a cél], és nem csak fugázunk, attól még van, amelyik több hét,hónap,év..(?) :)

ebbe vannak ellenmondások, de valami csak lesz a dologból.

egyébként fasza, hogy pont ennél a posztnál jött ki belőled a "segghuszár", de jó értelembe :) fontos poszt.

S.V. 2009.10.31. 21:45:25

@honeycutt: a pasik meg tényleg másképp működnek. akkor leszünk igazán szerelmesek, és kötődünk nem gyengén, ha megvolt az aktus. és fasza is volt. :)
Címkék: koncert buli fájdalom csók mell cici felejtés mellek melltartó csókolózás
süti beállítások módosítása