Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

GyereXerelem? Szex? mind2... "Szex on dö bi(t)cs"

A blog a fiatalságom morzsáiról szól, a lányokról akikkel kapcsoaltba kerültem. :) Lehet belőle tanulni, vagy nem. Lehet rajta nevetni, vagy nem. Nagyvonalakba' ennyi. :) [...] Sajnos elég lassan haladok, de a havi 1 poszt megvan:D So sorry, mindenkitől. Nyáron valamivel több sztori lesz. :)

Linkblog

Valami alakul... (3)

2010.03.09. 11:01 | S.V. | 10 komment

Rendesen rápörögtem a témára. Már a suliba is az karcolta az agyamat, hogy a csaj még mindig nem enyém, úgy egy-az-egybe. Valami konkrétan kötötte a csávójához, mert bármit csináltam, nem dobta ki a nímandot.

Azt flesseltem, hogy többet érzek a csaj iránt, mint Ő. Alapvető volt, hogy minden héten egyszer nálam alszik, vagy összehozzuk az alkalmat, hogy eksőn legyen, de valahogy megragadt a szitu szex-szinten. Elég rendesen idegesített, de próbáltam nem mutatni. Meg, néha láttam, hogy ő is kétségek között van.

Ugye nem rólam mintázták a tipikus jófiút, és ezt ő is tudta. Nem lehet valami könnyű megbízni bennem, kivéve abba, hogy időben kiveszem. Nekem sem volt okom elhinni, hogyha együtt leszünk, akkor nem fog félrekúrni, de valahogy szerintem már akkorára nőtt az egóm, hogy el se tudtam képzelni, hogy megcsalna engem. Ez a része le volt játszva a dolognak; képes voltam elnyomni magamba a kételyeket ezzel az egyszerű válasszal.

Láttam, hogy jól érzi magát velem, de mintha nem kerülnék közelebb hozzá. Teljesen beparáztam. Hiába viselkedtem ugyanúgy, mint eddig, az „előéletemen” nem változtathattam. Pedig, részben ez volt az, ami vonzotta bennem. A kaland.

Úgy néz ki, hogy ez visszaüthet, ha komolyabbra fordul a szitu. Már majdnem úgy éreztem, hogy úgy alakul, ahogy én szeretném, vagyis összejövünk, meg a csajszi is ezt kommunikálta felém, amikor kicsit sokkolt egy kósza hír. […] A legkockázatosabb módszert választottam, hogy eldöntsem a kérdést. Vagy elveszítem, vagy bejön.

Mikor megtudtam, hogy nem nagyon mer (akar) szakítani a barátjával, elhatároztam, hogy kicsit felgyorsítom az eseményeket. Én se vagyok kőből, nem bírom a bizonytalanságot.

A barátnője elmondta nekem, hogy mi a helyzet. Kis gondolkodás után elhívtam a csajt egy kis filmezésre, piálásra, amire nem tudott nemet mondani. Elég jól éreztük magunkat. Vagyis, engem annyira nem kötött le, hogy vigyorognom kell egész este, meg hallgatni a témázását, de az éjjel azért kárpótolt.

A sztorit elhintettem egy-két figurának, akik nem tudtak kussolni, meg hát, egy ekkora Nobel-díjas húzást nem is lehet magunkban tartani, ugye. Furcsa módon a barátnőjére haragudott, de rendesen, és nem rám. Akkor beszéltük meg először, hogy „mi a fasz legyen”, persze, miután lenyugodott.

Érezte, hogy mennyire szar, ha mással vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://szexisztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr921823511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verliebte (törölt) 2010.03.10. 15:17:42

szerintem a szerelem terén nem igaz, h a cél szentesíti az eszközt. de te nem is szerelmes voltál..csak túl nagy volt az egód :D nem bírtad volna ki, h ne kapd meg

S.V. 2010.03.10. 18:19:30

nem is arra gondoltam, csak, hogy szerelemben és háborúban mindent szabad :D de tényleg kezdtem szerelmes lenni :P

r ! d 3 r · http://rider.blogozz.com 2010.03.30. 23:02:15

írjál ember, kellenek a sztorik :P

S.V. 2010.03.30. 23:21:46

vizsgázz helyettem, főnök, azt írok :) most is zh-ra tanulok, de péntekre ígérek egy posztot :)

Verliebte (törölt) 2010.03.31. 06:41:16

Még jó hogy nem írtad a bemutatkozódba, hogy melyik szeptemberre lesz egész a blog :) mert különben jöttem volna, hogy minden pasi egy hazug! :)

S.V. 2010.03.31. 08:29:23

végül is, már "kész" van, :) ha valaki végigolvassan nagyon sokat megtudhat :)

Verliebte (törölt) 2010.03.31. 16:39:44

kész csak akkor lesz, ha elérjük a jelent :p

Huni_ · http://life-sucks.blog.hu 2010.03.31. 21:09:11

@Verliebte: az pedig egyelőre messze van, azt hiszem :) Várom a folytatást Mester :)

S.V. 2010.03.31. 21:23:56

@Verliebte: igazad van :) péntek uccsó zh, dupla posztot igérek :D

S.V. 2010.04.02. 23:10:21

poszt holnap napközben , itt alszik végre a barátnőm :D
Címkék: szex csaj pasija van a csajnak
süti beállítások módosítása