Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

GyereXerelem? Szex? mind2... "Szex on dö bi(t)cs"

A blog a fiatalságom morzsáiról szól, a lányokról akikkel kapcsoaltba kerültem. :) Lehet belőle tanulni, vagy nem. Lehet rajta nevetni, vagy nem. Nagyvonalakba' ennyi. :) [...] Sajnos elég lassan haladok, de a havi 1 poszt megvan:D So sorry, mindenkitől. Nyáron valamivel több sztori lesz. :)

Linkblog

Egy éjszaka nálam - II. rész

2009.07.22. 12:13 | S.V. | 4 komment

 Sokan mondták már nekem, hogy védekezzek, régen is, most is, de valahogy sokkal jobban bízom magamban, mint egy gumiban, ami ráadásul bármikor kiszakadhat, leeshet, elcsúszhat, és ráadásul az élvezeti faktort is igen rendesen nullára küldi.

Így hát, mielőtt elélveztem volna kivettem a puncijából és a hasára küldtem az adagot. […] Úgy érzem, ez nem egy nagy művészet, egyszerűen csak ismerni kell a saját testedet, és amellett, hogy figyelsz a lányra, hogy neki jó legyen, közben odafigyelsz magadra is. Persze nem szabad abba a hibába esni, hogy „bránermájszter” vagy, mert akkor bizony elég rendesen bejátszik majd a hetvenkét órás. […]

Szóval, a furcsa érzés, ami eltöltött, egyszerűen megmagyarázhatatlan. Egyszerre volt melegem, és fáztam, remegtem és boldog voltam, de megszólalni nem nagyon tudtam, csak mosolyogtam, nevettem, mint egy hülyegyerek.

Segítettem letörölni a hasáról a trutymákot, utána melléfeküdtem, és rám ült. Akkor igen nehezen akart bemenni a szerszám, - nem a merevségével volt a baj, hanem azzal, hogy a lány összeszűkült, és nem meglepően, nem csusszant be - így elkezdtünk mozogni egymáson, illetve a helyzetből adódóan, ő mozgott rajtam, én meg mozgattam a derekát és a csípőmet is, egy picit. Nem kellett sok idő, hogy újra visszanyerje nedvességét a lány, könnyedén be is ment, ahogy a „nagykönyvbe” meg van írva. […] Ennél a póznál sokkal jobban kell koncentrálni arra, hogy mikor jön az öröm. Nem akkor veszem ki, amikor akarom, hanem előtte szólni is kell a lánynak, hogy „most” vagy, hogy „szállj ki baba”, és az még utána 1-2 másodperc, amíg eljut a tudatáig. Ha nem hallja meg, akkor még egyszer mondani kell, vagy egyszerűen „kikapni”, amikor épp fent van és csak a „jéghegy csúcsa” van bent a puncijába. […] Szóltam neki, hogy „most”, és abban a pillanatban ki is szállt, én meg a változatosság kedvéért a saját hasamra élveztem. Lenyűgöző, felejthetetlen, gyönyörű pillanat volt, mert szerettem.

Mégis, úgy gondolom, hogy igazán csak azzal lehet megtanulni a „szex művészetét”, akibe nem vagy szerelmes, akivel nyugodtan elengedheted magad, és akivel nincs teljesítési kényszer.

A végére még annyit írnék, hogy aki nem teljesen biztos magában, aki nem érzi, hogy ki tudja venni egy felfokozott izgalmi állapotban, aki inkább beleélvez a lányba, és közbe nem akar másra figyelni, húzzon fel egy papucsot, ;) na meg, az előváladék is egy érdekes kérdés. Nálam eddig, öt éve, nem okozott problémát ez a testnedv. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://szexisztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr941260761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verliebte (törölt) 2009.07.23. 22:56:40

Hehe, pont írni akartam az előváladékot, aztán említetted helyettem. Érdekes, mert mi mindig gumi nélkül kezdtük, aztán valamikor mindig felkerült. de nem lett sose baj belőle, de ha az okosok azt mondják, csak van benne valami :p

S.V. 2009.07.24. 05:04:59

az előváladák bármikor jöhet, elvileg, [...] pisi után nem lehet benne semmi, max ha 1x már elélvezett a srác, és az előváladék kinyomja a bent maradt ondocskákat, akkor lehet para szituáció.

általában, ha olyan a szituáció és nem vagyok teljesen képben, akkor kap a csajszi egy puncitablettát, a biztonség kedvéért :) de majd erről is szó lesz, ha nem felejtem el :D

én úgy gondolom, hogy lehet tökélesere fejleszteni a "kivevős" technikát, ha állandó partnered van, ha nincs akkor a nemi betegségek kockázata okozhatja a parát, hát, majd lesz erről is szó, ezt biztos nem felejtem ki :D

S.V. 2009.07.24. 13:49:52

@Verliebte: igyekszem, de így több év távlatából nem egyszerű :)
Címkék: szex szerelem védekezés nedvesség elélvezés harci lövedék az első barátnőm remegés puncitrutyi előváladák
süti beállítások módosítása