GyereXerelem? Szex? mind2... "Szex on dö bi(t)cs"

A blog a fiatalságom morzsáiról szól, a lányokról akikkel kapcsoaltba kerültem. :) Lehet belőle tanulni, vagy nem. Lehet rajta nevetni, vagy nem. Nagyvonalakba' ennyi. :) [...] Sajnos elég lassan haladok, de a havi 1 poszt megvan:D So sorry, mindenkitől. Nyáron valamivel több sztori lesz. :)

Linkblog

Kettesben a lakásban

2009.07.09. 00:11 | S.V. | Szólj hozzá!

Miután összejöttem a lánnyal, már nem is volt más életcélom. Mindent megvalósítottam, amit tizenhárom évesen lehet. A szerelem fűtött belülről, aminek az augusztusi kurvanagy meleg különösen rosszat tett.

A gyerekek azt hiszik, hogyha csókolóznak majd és megfogják a barátnőjük mellét, fenekét valami földöntúli érzést élnek át. Elég kiábrándító élmény, mikor rájössz, hogy semmi különlegesség, semmi emberfeletti, csak izgatott leszel és feláll a farkad, definíció szerint. Szóval, mikor feljött hozzánk a drága, és édesanyámék nagybevásárlást tartottak, akkor konkrétan ráfeküdtem a csajszira, és a csókolózás után megszabadítottam a pólójától, vagy topjátok, vagy mi a fasznak nevezik a lányok a felsőjüket…

Ruhán keresztül elkezdtem mozogni a puncijánál, aminek ő nagyon ürült, legalábbis a hangokból ítélve, meg a szuszogásból, meg a nyögésből, meg abból a furcsa arckifejezésből, amit vágott. Biztos tetszett neki a dolog, kár, hogy nekem megint csak a farkam állt, és az járt a fejembe, hogy meg kéne barátkozni a puncijával is, belülről. […]

Félreértés ne essék, szerettem én őt, csak hát, mi férfiak így működünk. Gondoltam is rá sokat, álmodtam is róla, meg minden, amit kell. Mi nem nagyon szoktuk mondogatni a szeretlek szót, olyan közhelyes és unalmas, semmi pluszt nem ad. Tisztelet a romantikus kivételeknek, akik úgy érzik, hogy a szó nem vesztette el fontosságát és mélységét. Manapság mindenki mondogatja, még akkor is, ha nem igaz.

[…] Valahol ott tartottam, hogy nem adott túl sok pluszt ez az élmény, de hát, ha neki jó volt már az is valami. Talán majd a következő alkalommal más lesz a véleményem.

A bejegyzés trackback címe:

https://szexisztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr1001235478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: csók cici kiábrándulás az első barátnőm
süti beállítások módosítása