GyereXerelem? Szex? mind2... "Szex on dö bi(t)cs"

A blog a fiatalságom morzsáiról szól, a lányokról akikkel kapcsoaltba kerültem. :) Lehet belőle tanulni, vagy nem. Lehet rajta nevetni, vagy nem. Nagyvonalakba' ennyi. :) [...] Sajnos elég lassan haladok, de a havi 1 poszt megvan:D So sorry, mindenkitől. Nyáron valamivel több sztori lesz. :)

Linkblog

Az első barátnőm

2009.07.08. 23:28 | S.V. | Szólj hozzá!

Úgy éreztem, elegendő tapasztalatom van, és ismerem annyira a nőket, hogy egy komoly kapcsolatom legyen. Ugyan az iskolában még mindig az a legmenőbb broki-májszter, aki 2 méterre ellő, de mivel ezen a versenyen nem indultam, valamihez kezdenem kellett.

Meg is tetszett egy leányka, aki idősebb volt nálam 2 évvel, de hát nem szarral gurítok. Mivel túl sok tapasztalattal nem rendelkeztem a hódítás területén, így stratégiám sem lehetett, de abban biztos voltam, hogy sok időt kell vele tölteni, és érdekes dolgokról kell beszélni, izgalmas programokkal.

Hát, nézőpont kérdése, hogyan sikerült ezeket megvalósítanom. A játszótéren beszélgettünk, a panelházak között sétálgattunk, és néha egy-egy fagyit is elnyalogattunk. Nem volt mire várni, feltettem neki a kérdést, amit már hetek óta akartam: „Járunk?”. Először kicsit furcsán nézett, aztán megcsókoltam, hogy ne nagyon tudjon gondolkodni. Megfogtuk egymás kezét, és utána kézen fogva sétálgattunk.

Igazából Vele tanulgattam meg a csókolózás és a tipi-tapi rejtelmeit, napról napra egyre közelebb kerültünk az ágyhoz, de ez már egy másik történet…

A bejegyzés trackback címe:

https://szexisztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr551235416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: járás my girlfriend az első barátnőm
süti beállítások módosítása