GyereXerelem? Szex? mind2... "Szex on dö bi(t)cs"

A blog a fiatalságom morzsáiról szól, a lányokról akikkel kapcsoaltba kerültem. :) Lehet belőle tanulni, vagy nem. Lehet rajta nevetni, vagy nem. Nagyvonalakba' ennyi. :) [...] Sajnos elég lassan haladok, de a havi 1 poszt megvan:D So sorry, mindenkitől. Nyáron valamivel több sztori lesz. :)

Linkblog

Puncinyalás

2009.07.13. 00:48 | S.V. | 3 komment

 A történtek után másképp léptem ki az utcára. Kis ideig fel sem dolgoztam, hogy megtörtént, sokan azt mondják, ennyi idősen nem is lehet. Bár szerintem csak azért találnak ki hasonló hülyeségeket, mert meg akarják védeni a gyerekeiket, főképp a lányokat, hogy meghágja őket valami állat. Meg azért, mert féltik őket a csalódástól, de miért jobb, ha később esnek túl rajta? A szülők ösztönösen védik a gyerekeket, de inkább jobban tennék, ha felvilágosítanák őket, hogyan is működik a szex. Biztos nehéz beszélni erről a gyerekekkel, de muszáj lenne.

Valami hasonló fantasztikus gondolatmenet futott át az agyamon, amikor elsétáltam a lányhoz, közben valamilyen furcsa érzés fogott el. Amint megláttam valakit, rögtön elmosolyodtam, vagy talán kinevettem őket? Megmagyarázhatatlan érzés. Életemben először volt ilyen érzésem, de (akkor még nem tudtam) nem utoljára.

Amikor átértem a lányhoz kis feszültséget éreztem, olyan volt, mintha zavarban lennénk mindketten. Hamar sikerült túllendülni ezen, amikor elkezdtünk csókolózni. Nagyon ideges voltam még akkor is, mert tudtam, hogy valamit teljesítenem kell, valamit mutatnom kell neki, különben iszonyatosan beégek, ha nem fogja magát jól érezni velem.

Elértünk a már jól ismert ágyhoz, ahol először feküdtünk le egymással. Csókolóztunk, ő volt alul, s közben végig nagyon fel voltam izgulva. Levettem a ruháit, ott feküdt alattam meztelenül, de akkor egy apró problémával kellett szembesülnöm. Nem állt a szerszám. Pedig nagyon kívántam a lányt, de annyira idegbeteg voltam, hogy leblokkoltam, mint a nyomi szemüveges, pattanásos, műanyag kockásinges figurák. Ő próbált nyugtatni, de nem sok sikerrel, úgyhogy arra a döntésre jutottam, hogy nem kéne nagyon beégni, kinyalom a punciját, az is valami alapon.

Áthelyeztem a törzshelyemet a lábai közé, és elkezdtem nyalogatni a punciját. Először nagy lendülettel nekiveselkedtem, le-föl nyalogattam, és azon felbuzdulva, hogy cukin nyögdécselt egy ujjamat is bevarázsoltam a puncikájába. Már elég fáradt voltam, abba is akartam hagyni, aztán valahogy mégis folytattam, nemhiába. Pár perc múlva úgy elkezdett remegni a teste, azt hittem fázik, vagy valami hasonló, de a hangokból is kiderült, hogy elélvezett.

Büszke voltam magamra rendesen, hogy sikerült. Nekem ugyan nem volt olyan nagyon jó, meg a puncitrutyinak is érdekes íze van így elsőre, de örültem, hogy neki jó volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://szexisztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr531242756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verliebte (törölt) 2009.07.13. 06:40:04

Büszke vagyok Rád :) ez igazán méltó köszönet

S.V. 2009.07.13. 19:05:19

örülök, hogy tetszik :) megpróbálom minél több emléket leírni. :)

S.V. 2009.07.13. 22:56:20

örülök, hogy tetszik :) megpróbálom minél több emlékemet leírni. :)
Címkék: csók elélvezés puncinyalás az első barátnőm puncitrutyi
süti beállítások módosítása