Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

GyereXerelem? Szex? mind2... "Szex on dö bi(t)cs"

A blog a fiatalságom morzsáiról szól, a lányokról akikkel kapcsoaltba kerültem. :) Lehet belőle tanulni, vagy nem. Lehet rajta nevetni, vagy nem. Nagyvonalakba' ennyi. :) [...] Sajnos elég lassan haladok, de a havi 1 poszt megvan:D So sorry, mindenkitől. Nyáron valamivel több sztori lesz. :)

Linkblog

Szex, az első aktus a "földön"

2009.07.09. 13:31 | S.V. | 3 komment

 Éppen gyilkoltam a szovjeteket a Red Alert nevű játékban, amikor megcsörrent a telefon. Elsőre nem is vettem fel, mert éppen egy fontos hidat készültem felrobbantani, ahonnan a mocskos szovjetek támadtak. Szívás lett volna így elveszíteni a játékot. Aztán csöngött újra, na akkor már felvettem, az atombombám is majdnem kész volt, amivel felrobbanthatom a bázisukat. A barátnőm telefonált, hogy nincs-e kedvem átmenni hozzá. Kedvem az lett volna, ha éppen nem a ruszkikat pusztítom el, de „jópapucs” módjára abbahagytam a játékot, persze azért elmentettem.

Átmentem hozzá, és leültem az ágyára. Nagy meglepetés volt, hogy rám ült, mert ez fordítva szokott történni. Vagyis, általában én mászókázok rá. Benyúltam a bugyijába és olyan hangokat adott ki, hogy már meg akartam kérdezni tőle, hogy ez most fáj? […] de nem volt időm erre, mert sikeresem megszabadított az alsógatyámtól, és a következő pillanatban már azt vettem észre, hogy a puncijába van a kukim. Persze, csak egy kicsit, de nagyon ügyes lány volt ő, lovaglásra született. Azt hiszem, ezt hívjuk született tehetségnek.

Én kb. szart sem csináltam, csak feküdtem ott, mint a hülyegyerek, és olyan fejet vágtam, mint egy jóllakott napközis és egy fogyatékos agyhalott keveréke. Azért, egy pillanatra magamhoz tértem mikor éreztem, hogy el fogok élvezni és gyorsan kivettem a szerszámot a puncijából, és a saját hasamra lőttem. […]

Azt hiszem, most joggal mondjátok, hogy felelőtlen, őrült, hülye állat vagyok. Nos, igen. Akkor az voltam, de talán nem csak szerencse, hanem valamilyen szinten érzés is, hogy tudod, mikor kell kivenni. Valaki képtelen rá, mert olyan szinten nem tud másra koncentrálni, csak az élvezetre.

[…] Úgy fél óra elteltével magamhoz is tértem, de túl sokat nem tudtam hozzátenni a történtekhez. A legösszetettebb mondat, ami el tudta hagyni a számat, az a „jó volt”, és a „hú, nahát”. Miután hazajöttem megpróbáltam írni egy értelmes SMS-t is neki, ami már nem tudom, hogy sikerült, de valamit írtam. Este még legyilkoltam a maradék szovjet sereget. Végül is, remek nap volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://szexisztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr781236301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

S.V. 2009.07.12. 13:31:06

@Verliebte: hát, mivel feküdtem, és nem csináltam semmit, így nem hiszem, hogy olyan jó volt neki, de meglátod majd a következő posztokban, hogy azért kárpótoltam... :)
Címkék: szex lakás az első barátnőm
süti beállítások módosítása