Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

GyereXerelem? Szex? mind2... "Szex on dö bi(t)cs"

A blog a fiatalságom morzsáiról szól, a lányokról akikkel kapcsoaltba kerültem. :) Lehet belőle tanulni, vagy nem. Lehet rajta nevetni, vagy nem. Nagyvonalakba' ennyi. :) [...] Sajnos elég lassan haladok, de a havi 1 poszt megvan:D So sorry, mindenkitől. Nyáron valamivel több sztori lesz. :)

Linkblog

Partitájm

2009.10.25. 01:20 | S.V. | 7 komment

Épp most kaptam egy szexuális ajánlatot egyik exemtől, de hát nem kifejezetten fogok élni vele, azt hiszem. Erre konkrétan nem számítottam, pedig általában tudom, hogy kitől mit várhatok, még most is meglepődöm néha a nőkön, de kezdjünk el nosztalgiázni...

 

16 évesen úgy éreztem, hogy újra kell gondolnom ezt az egész párkapcsolat témát. Tudom, hogy van, aki ennyi idősen még azt sem tudja mi az a punci, és nagyképűen hangzik ez az egész. Úgy éreztem, hogy nem vagyok képes normális kapcsolatra a lányokkal, és hiába lenne perfekt a csaj, de valahogy mindig hiányzik valami. Úgyhogy mire ezt végiggondoltam azt vettem észre, hogy egyik csaj ágyából kerülök a másikéba.

Mikor a spanommal elindultunk adni az ívet, mert hát természetesen azt gondoltuk, hogy mi vagyunk a legnagyobb figurák a környéken, és két deci vodka-lime után már azt, hogy mi vagyunk Budapest arcai, akkor nem volt túl sok kérdés az este eredményét illetően. Átestünk a fészkontrollon, ami annyiból állt, hogy elmentünk a biztonságiőr-bácsik mellett, és szépen mosolyogtunk, ezzel leküzdöttük az első potenciális akadályt. Elég gyenge hangulat várt minket, mondjuk, még viszonylag fiatal volt az idő, már ahogy emlékszem. Egy vodkanarancs után viszont egész tűrhető lett a felhozatal. Vettem egy cigit, mint aki nagyon menő, és elkezdtem slukkolni „mintha kötelező lenne”. Haverom ki is szúrt két csajt, akik igen rendesen meg voltak áldva mellel, és nem is nagyon rejtették el őket. Odamentünk hozzájuk, valami oltárigáz dumával, azt hiszem valami ilyesmi volt: „szia, bocsi, lenne egy nagyon fontos kérdésem…” „szia, igen?” „de ne sértődj meg…légyszi…csak tudod, nagyon érdekel.” „oké mondd, mondd már” „igazából annyi lenne, hogy… hányas lábad van?”

 

[…] Általában ilyenkor egy hülye nézést kap az ember, ha nem adta elő elég jól a szardumát, vagy a csajnak nem jövünk be, de alapestben elmosolyodnak, vagy nevetnek is. Ha bejövünk nekik, akkor garantált a mosoly. […]

 

Csajok elmosolyodtak, ebből láttuk, hogy konkrétan pozícióba vagyunk. Dzsí elkezdett vetíteni nekik valami full-kamu szövegeget (mindig kitalál valamit, pl. legutóbb bevándorló volt, előtte meg cserediák), én meg csak ültem és szívtam a bagót. Megkínáltam a csajt, aki mellettem ült, meg persze a másikat is, hogy ne tűnjek olyan bunkónak, bár végül is pontleszartam, hogy mit gondolnak.

Elkezdtem dumálni vele a cigiről, utána meg a kapcsolatokról. Nem valami jó témák, de kreativitással nem mindig vagyok megáldva; van, hogy jön a szöveg, de megesik, hogy nehezen indul be a dolog. Tipikusan a sok cigi és kevés duma napja volt ez.

Mikor Dzsí megcsókolta a csaját, akivel ugye ő foglakozott és szórakoztatta, én is úgy gondoltam, hogy lassan lépnem kéne valamit az ügy érdekében. Még egy cigit közösen eltoltunk, aztán leöblítettük egy kis löttyel, mint akik tudják, hogy mi fog történni. Nem is vártam tovább megcsókoltam a csajt, de hát én ennyivel általában nem szoktam ám beérni. A csókolózás egy olyan dolog számomra, ami felébreszti a vágyat arra, hogy több is történjen, de önmagában az élvezeti értéke az elég alacsony, a kielégülési szintem meg nem sokat moccan tőle a 0-ról.

Első körben benyúltam a pólója alá, ahol vártak a már rég kiszemelt gömbölyded mellek. Nagyon örültem a fejemnek, és még itt sem akartam megállni. A szoknya nyújtotta fantasztikus előnyöket kihasználva szabad utat adtam a kezemnek. Furcsa módon engedett eddig mindent, mintha természetes lenne, de hát ugye egy partyba mégse vághatom gerincre és adhatom meg neki ami „jár”. Kicsit töprengtem a dolgon, hogy is kéne kivitelezni a megrántását, aztán hamar rájöttem, hogy el kéne menni hozzájuk. Röviden felvázoltam neki, hogy nagyon bejön, és nem kéne itt megállni, de egy olyat mondott, amitől padlót fogtam első körben: „még nem volt egyéjszakás kalandom, és nem is szeretnék”. Ez elég szigorúan behatárolta a lehetőségeimet, és megpróbáltam oldani a hangulatot, egy olyan beszólással, amitől én is sírva menekülnék el: „hát…nem baj, akkor majd lefekszünk többször is”. Erre megcsillant a szeme és úgy nézett ki, mint aki benne van, de náluk nemigen lehet, mivel a szülei páros lábbal rugdosnának ki a leánykájuk mellől.

Dzsí barátom hatalmasat mentett, és biztosította számunkra a helyszínt. 

 

(THX: Szlengblog, http://szleng.blog.hu/ )

A bejegyzés trackback címe:

https://szexisztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr701473033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.10.26. 07:24:38

Azt írtad, hogy a lényeg és te majd a sztoryk végén fogsz kialakulni. Így nem is mondanék egyebet, csak hogy nem ítélkezem és várom a folytatást.

Verliebte (törölt) 2009.10.26. 07:25:05

Annyi pia után lehet szegény lány csak a többször szót hallotta meg :D és egyből azt gondolta, hogy eljött érte az igazi

S.V. 2009.10.26. 13:53:53

@Verliebte: de bármit is értett, a végeredménynek örültem :D
Címkék: szex buli csók party vagina szórakozóhely piálás cici mellek csókolózás petting
süti beállítások módosítása