GyereXerelem? Szex? mind2... "Szex on dö bi(t)cs"

A blog a fiatalságom morzsáiról szól, a lányokról akikkel kapcsoaltba kerültem. :) Lehet belőle tanulni, vagy nem. Lehet rajta nevetni, vagy nem. Nagyvonalakba' ennyi. :) [...] Sajnos elég lassan haladok, de a havi 1 poszt megvan:D So sorry, mindenkitől. Nyáron valamivel több sztori lesz. :)

Linkblog

Egy fantasztikus este, egy fantasztikus Lány

2009.09.06. 23:23 | S.V. | 9 komment

Az ősz már közeledett, de még bennünk égett a nyár. Ugyan az iskola már elkezdődött, de még nem fogtuk fel igazán, és szerencsére a szabadtéri szórakozóhelyek is nyitva tartottak, aznap utoljára. Lementünk a haverokkal, remélve, hogy valami jó party lesz.

 

Mikor beléptünk már elkezdődött a koncert, sőt, már javában zajlott. Hamar magával ragadott a hangulat, és be is mentem középre. Elég nagy volt a tömeg, ez eleinte eléggé zavart, de aztán csináltam magamnak egy kis helyet.

 

Megláttam egy gyönyörű lányt, aki előttem állt, így esélyem se volt arra, hogy észrevegyen. (Gondolkoztam, hogy mit csinálhatnék. A hátulról odamenős és letaperolós módszer elég szánalmas, és csak a nyomorékok csinálják.) Így kénytelen voltam úgy alakítani a dolgot, hogy melléálljak. Utána már könnyebb volt megteremteni a szemkontaktust. Jó szokásomhoz híven egy szót sem szóltam, csak mosolyogtam, és néha ránéztem. Le lehetett venni, hogy bejövök neki, mivel ő is visszamosolygott.

 

Aztán mögé álltam, és gyengéden átkaroltam a derekát. Épp csak annyira, hogy kicsit érezze a kezemet, de ne vegye tolakodásnak, és ne az jöjjön le neki, hogy meg akarom rántani. Mikor hátranézett, akkor adtam az arcára egy puszit, és tovább mosolyogtam. (Vagyis igazából, csak a számat húztam félre, mert ha nevetni kezd az ember, vagy vigyorog, mint a vadalma, az teljesen más reakciót válthat ki a csajoknál. Elég illúzióromboló tud lenni, ha az arcába nevetnek a lánynak.)

 

Utána már szorosabban foghattam a derekát, és simogathattam is kicsit, és a legközelebbi hátrafordulásnál már egy szájra puszi is becsúszott, amiből csók lett. (Ilyenkor egy könnyed szájra puszi nem durva, és ha a kedves leányzónak bejött a dolog, csókot fog kezdeményezni.) Persze visszacsókoltam, de szigorúan fogtam közbe a derekát.

 

Ilyenkor jön a neheze, mert ha a lány erkölcsös, vagy gátlásos akkor az komoly akadályokat gördít elénk, de alapesetben nem lesz probléma azzal, hogy tovább folytatódjon az élmény, a közös élmény (mert ha úgy állsz hozzá, hogy meg akarod fektetni, akkor azt rendesen levágják). Szóval, élvezet-teli, élmény-dús és igazán forró hangulatot kell kelteni.

 

Körülöttünk már kisebbfajta kör alakult, amit csak akkor vettem észre, amikor kinyitottam a szememet. A csók hevében, a lány nem szólt, mikor kikapcsoltam a melltartóját, és megfogtam a mellét. Ez volt a maximális cél, amit akkor, ott el akartam érni, és nem is mentem tovább. A koncertnek vége lett, kisebb rajongótábor figyelt minket, hogy mit is művelünk. […] Egy rövid beszélgetés volt köztünk, bemutatkoztunk és elmondtam neki, hogy: „nagyon jól éreztem magam, élveztem, igazán.” […] Fantasztikus élmény volt, több nem történt köztünk, de mégis életem legszebb élményei közé tartozik a lány, s ezzel együtt ez az este.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szexisztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr961364942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verliebte (törölt) 2009.09.12. 22:44:13

De ekkor már kicsit idősebb voltál?? Milyen engedékenyek ezek a lányok. Én biztos nem engedném, hogy egy szórakozóhelyen kikapcsold a melltartóm :p

S.V. 2009.09.13. 10:39:52

igen, olyan 15-16 éves lehettem. :) Te mit engednél? puszi? csók? :)

Verliebte (törölt) 2009.09.13. 21:36:09

15 évesen vagy most? Akkor biztos én is bátrabb voltam. Talán csók és kis simi, de csak is ruhán keresztül!!! :)

S.V. 2009.09.13. 22:05:52

akár 15 évesen, akár most. bár gondolom nem egyszerű beleképzelni magad a helyzetbe, mivel barátod van :) ...de azért próbáld meg :)

Verliebte (törölt) 2009.09.16. 13:57:00

Huh, most kevesebbet járok bulizni, így egy kis ital is nagy hatást vált ki nálam :d gyorsan összeszedem ilyenkor a bátorságom. Mindenki előtt csóknál több semmiképp. Nem tudom elképzelni, hogy egyéjszakás kapcsolatba bonyolódjak, szeretek lépésről lépésre haladni, megismerni a másik lelkét, majd a testét :)

S.V. 2009.09.16. 20:25:07

talán néha fordítva is ki kell próbálni, csak, hogy teljes legyen az élet (?) :) ...meg hogy ne maradjon ki "semmijó" :P

SassyGurl 2009.10.20. 11:30:30

nálam fordítva történt a mostani kapcsolatomnál, lehet kicsit elsiettük, de végül jól sült el a dolog, testileg és lelkileg is nagyon jól kijövünk, nagy ritkán van, hogy bejön a testi kontakt utáni "lelki" ismerkedés. :)

S.V. 2009.10.20. 15:25:15

bejön, ...ha iszonyatjó a csajszi az ágyban :D höhö

Huni_ · http://life-sucks.blog.hu 2010.04.28. 15:39:58

ööö...
mi történt a többi posttal? o_O
Címkék: koncert buli lány csók party nyár szórakozóhely mell mellek simogatás mosolygás közös élmény visszacsókolás
süti beállítások módosítása