GyereXerelem? Szex? mind2... "Szex on dö bi(t)cs"

A blog a fiatalságom morzsáiról szól, a lányokról akikkel kapcsoaltba kerültem. :) Lehet belőle tanulni, vagy nem. Lehet rajta nevetni, vagy nem. Nagyvonalakba' ennyi. :) [...] Sajnos elég lassan haladok, de a havi 1 poszt megvan:D So sorry, mindenkitől. Nyáron valamivel több sztori lesz. :)

Linkblog

Egy tábor, két mell

2009.07.01. 01:09 | S.V. | Szólj hozzá!

Nem tudom, hogy miért pont tizenkét évesen lettem népszerű a lányok körében (illetve népszerűbb, mint eddig, tekintve, hogy egészen addig az volt a legnagyobb élményem egy lánnyal, mikor sorakozó volt és megfogta a kezem), de talán azért, mert ez volt az az év, amikor édesanyámék már egyedül kiengedtek az utcára, és az úton is átmehettem.

Nos, in medias res, elmentem egy táborba a Velencei tóhoz, és jégkrém majszolás közben megláttam a parton egy nénit, aki melltartó nélkül napozott. Nem tudtam róla levenni a tekintetemet, de mikor már nagyon feltűnően bámultam muszáj volt felhagyni a dologgal.

Sajnos itt be is fejeződött ez a vonal, de akkor már olyan szinten érdekelt a dolog, a nők, hogy úgy éreztem a jégkrém nem elégít ki.

Az este kitaláltuk, hogy üvegezőset játszunk. Klasszikus szituáció szerint puszilgattuk egymást, szájrapuszit adunk, csókolózunk… némi szerencsével sikerült azzal a lánnyal csókolózni, akivel szerettem volna, és - ami ugyan már nem volt feladat - a melleit is megfogtam. Persze csak azért, hogy neki jó legyen, vagy mégse? Hm, olyan régen volt már, de biztos, hogy a jó szándék vezérelt. Vagy a délutáni élmény a strandon?

Nagyon tetszett neki a dolog, ugyanis lefekvés után még befogadott az ágyába...némi áfterpartyra.

A bejegyzés trackback címe:

https://szexisztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr341219164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: tábor cici üvegezés mellek
süti beállítások módosítása