Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

GyereXerelem? Szex? mind2... "Szex on dö bi(t)cs"

A blog a fiatalságom morzsáiról szól, a lányokról akikkel kapcsoaltba kerültem. :) Lehet belőle tanulni, vagy nem. Lehet rajta nevetni, vagy nem. Nagyvonalakba' ennyi. :) [...] Sajnos elég lassan haladok, de a havi 1 poszt megvan:D So sorry, mindenkitől. Nyáron valamivel több sztori lesz. :)

Linkblog

Nowaday

2010.05.16. 15:03 | S.V. | 7 komment

Péntek este épp azon gondolkoztam, hogy milyen pozícióba fogok szexulaizálni a csajszikámmal, amikor megcsörrent a telefon. Teljesen elfelejtettem az esti partyt, meg, ha nem is felejtettem volna el, akkor is inkább a barátnőmmel lettem volna, mint hat részeg kannal.

De hát, nem hagyhattam ki a bulit, mert születésnapja volt a főnöknek, és elsírta volna magát, ha nem megyek el. Hívtam a Dzsít is, bár mostanában elég beteg dolgokat művel, de azért alapvető, hogy ő jön.

Megbeszéltük, hogy Teszkós piálást rendezünk ,mert hát az ösztöndíjjal a seggünket törölhetjük, az okosítás meg nem nagyon pálya mostanában. Mikor elindultam nem gondoltam arra, hogyan is kéne felöltözni, úgyhogy egy fekete pólót vettem fel, némi flitterrel díszítve. Azt írták a plakátra, hogy ModernElidzsönt, nekem meg teljesen kielégíti a feltételt. Mondjuk, szerintem ezt csak a nagyarcú „100-as karom van köcsög” csávók miatt írják ki, akik még alkohol nélküli is agresszívebbek, mint egy PitBull, meg a kisebbségi csávók miatt, akikről messziről látszik, hogy csak kötekedni meg nyúlni mennek be a partyhelyre.

A srácok felvettek valami inget, Dzsí még egy öltönyt is összekukázott. A Teszkó előtt jól ki is osztottak, hogy „mondtunk, hogy öltönybe gyere vazze”. Még soha nem esett meg, hogy nem engednek be valahova, és nem ez lesz az első…

Jól bevásároltunk, és meg is ittuk a piét, de meg is éheztünk, úgyhogy visszamentünk és a péksüteményeknél leparkoltunk. Elmajszoltunk pár almás pitét, meg pizzás csigát aztán mentünk is a partyba.

Akkora sor volt, hogy mire bementünk volna, már rég kijózanodunk. Még jó, hogy a Dzsí összeismerkedett a villamoson pár szöszivel, akik a sor elején álltak, és oda tudtunk pofátlankodni hozzájuk. Azért is volt fasza a dolog, mert éjfélig ingyen lehetett bemenni, azt nem mind1, hogy free vagy 1500 csak az, hogy bejussunk.

Még jó, hogy elég rendesen be voltam nyomba, mert az a zene, ami fogadott, attól alapesetbe hányni tudnék. Valami Árenbí-szerű cucc volt, a csajoknak nagyon táncolható, meg seggrázós téma, de nekem nem jött be egyáltalán. Dzsí elkezdett magának csajt keresni, vagánykodott az öltönyébe, meg leadta a csajoknak, hogy menő üzletember, azt kajálták is, mint a vattacukrot. El is tűnt a srác egy órára, és ha nem a WC-n hányt, akkor bizony nem alakulhatott rosszul az estéje. Bár, én helyből küldtem volna el a lányt, akivel összejött.

Megálltam a korlátnál a haverokkal és próbáltuk élvezni a muzsikát, de még egy szimfonikus zenekar is frankóbb zenét szolgáltatott volna. A passzivitásunk ellenére két kiscica odatáncolt hozzánk és megpróbáltak minket a tánctérre húzni. Még az is megfordult a fejembe, hogy valami fizetett-csajok, akik azért vannak, hogy feldobják a partyt, de mikor odatologatta a popiját a nadrágomhoz, akkor rájöttem, hogy nem csak táncolni szeretne. Először csak kicsit arrébb álltam, gondoltam leveszi, hogy nem kéne, de jött utánam, és dörgölőzött rendesen. Azt kicsit nehéz lett volna, elmagyarázni, hogy „nem azért vagyok itt, hogy összejöjjek valakivel, mert van barátnőm, és amúgy meg ha megtetszene egy csaj, akkor én mennék oda hozzá”, úgyhogy csak elővettem a telefonomat és mondtam neki, hogy: „figyu, ha erősen idedörgölőzöl betörhet az érintőképernyőm”. Hát, egy világ omlott össze a csajban, olyan csalódott fejet vágott, mint akitől elvették az alvós-maciját, de aztán vágott egy lenéző-fejet és odébb ment. Valószínűleg egy másik szint legtávolabbi pontjára, mert többször nem futottam vele össze.

Előkerült a Dzsí, és újult energiával adta az ívet a tánctéren. Néztek is a menőarcok, akiket kicsit sokáig hagytak a sütőbe, azt nem értették, hogy miért nem értük olvadnak a csajok. Pedig, még az új Lákoszt cipőjüket is felvették, biztos azt hitték, hogy teniszezni mennek, de a lányokat még ez sem hatotta meg. Pedig egy új Lákoszt cipőbe elmenni partyba nagyon menő dolog. Úgy látszik nem érte meg összetapostatni nekik, azt imádkozni, hogy komoly sérülése ne legyen a cipőnek.

Mondjuk, ha jutott volna még kess egy Lákoszt pólóra, meg egy slusszkulcsra is hozzá, akkor lehet, hogy eredményesebbek lettek volna, mert valljuk be, azért vannak olyan bigék, akik előnybe részesítik a zsetonos emberkéket. Na mind1…

3 csajszi táncolgatott körülöttünk, a többiek úgy gondolták, hogy érdemes felvenni a ritmust velük, hátha jó hangulatba hozzuk egymást. Mondjuk nekem már eleve nem tetszett, hogy az egyik a műkörmével próbálja nyomkodni az ÁjFónjának az érintőképernyőjét, és 20 percig írt egy rohadt SMS-t, amibe ennyi volt, hogy „gyere a DJ pulthoz”. A főnökre rendesen rácuppant az egyik, aztán nagy pechére visszamosolygott a lánynak, aki kezdeményezésnek vette a dolgot, és próbálkozott is utána. Már akkor láttam, hogy nem lesz semmi a dologból, mert nem jön be neki a csaj, de ezt csak úgy 10-20 perc után vázolta fel neki, amikor már úgy beleélte magát, hogy szerintem a házasságot tervezte a kicsike.

A legnagyobb esőben sikerült kimenni, de az éjszakai buszon legalább jól elbeszélgettem egy lánnyal, akinek adtam pár „jótanácsot”, úgyhogy most Veletek is megosztom azt, amit neki mondtam, így fair a dolog:

„Egy dologra nagyon figyelj, ha van egy pasid, és meg akarod tartani. A puncid legyen szűk, és minden rendben lesz. Minden más dologgal kompromisszumot tudunk kötni, de ezzel nem…És a legborzasztóbb az egészben, hogy nem szólunk, ha nem érezzük elég szűknek...”

A bejegyzés trackback címe:

https://szexisztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr612007291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verliebte (törölt) 2010.05.20. 20:30:59

Aki éjjel legény, az a suliba se aludjon :)

Büszke vagyok Rád, hogy leépítetted a csajt :)

S.V. 2010.05.20. 20:37:04

@Verliebte: egyszer már odajöhetnél:) ma mindenhol aludtam...buszon, héven, suliba, órán:)

tegnapi Schulz után meredek volt felkelni, 5kor értem haza, és 8kor már indultam :D

Verliebte (törölt) 2010.05.25. 19:35:24

jobb úgy, hogy nem tudjuk ki a másik :) ki tudja, hogyan képzeljük el egymást, de általában ez nem vezet semmi jóhoz :)

S.V. 2010.05.25. 21:59:41

@Verliebte: nem gondolom, hogy rosszra vezethet:) ha nem az lenne az első dolgod, hogy kapok egy pofont, mondjuk "a női nem nevében" , akkor nyugodtan odajöhetsz:D

A gördeszkás huligán 2015.05.12. 10:28:14

szia, mi a helyzet veled manapság? eszembe jutottak a sztorijaid, mert amikor régebben blogoltam kellően inspiratívak voltak :D
ja, am rider néven nyomtam akkoriban
Címkék: pina szex buli party csaj tánc szórakozóhely punci csajozás piálás csókolózás teszkózás
süti beállítások módosítása