GyereXerelem? Szex? mind2... "Szex on dö bi(t)cs"

A blog a fiatalságom morzsáiról szól, a lányokról akikkel kapcsoaltba kerültem. :) Lehet belőle tanulni, vagy nem. Lehet rajta nevetni, vagy nem. Nagyvonalakba' ennyi. :) [...] Sajnos elég lassan haladok, de a havi 1 poszt megvan:D So sorry, mindenkitől. Nyáron valamivel több sztori lesz. :)

Linkblog

A legjobb barátnőm

2010.02.08. 22:40 | S.V. | 5 komment

Volt egy lány az életemben, akire mindig számíthattam. Mindent meg tudtunk beszélni és jól éreztük magunkat együtt. Egy ideig azt hittem, hogy azaz egészséges modell, ha van egy csaj, akivel szexelek, és van Ő, akit kedvelek; de semmi több. Egy ideig meg azt gondoltam, hogy van egy csajszi, akivel járok és van Ő […] Tulajdonképpen, mindkét „modell” frankón működött, és így volt teljes az életem. Mert ugye az nem valami frankó, ha nincs egy lány, akivel megdumálhatom a kínos dolgokat. A barátnőmet meg hiába szeretem, vannak témák, amiket az ember nem beszél meg a nőjével.

Égészen addig teljesen működőképes volt a dolog, amíg egyszer át nem hívtam magamhoz. Vagyis, ez még nem volt olyan nagy meglepetés, meg terv szerint csak együtt reggeliztünk volna, ha jól emlékszem, de aztán DVD-zés lett a dologból.

Az első filmnél még meg sem érintettük egymást, csak feküdtünk-ültünk egymás mellett. Aztán valahogy közelebb kerültem hozzá, de csak simogatás volt meg egy kis ölelkezés. Aztán hazament. Én kikísértem a villamosmegállóba, és elment. A probléma csak akkor mélyült el, amikor elkezdtem azon agyalni, hogy milyen jó volt vele.

Délután felhívtam, és megbeszéltük, hogy másnap is átjön együtt reggelizni. Hozott is finomat, de nem is ettünk, csak beszélgettünk és újra filmet néztünk. Akkor már csókolózás lett a dologból. Megvártam míg ő kezdeményez, de nagyon akartam. Rövid ideig tartott az egész, mert elrántottam a fejem, és valami olyasmit habogtam, hogy „ne, nem szabad”; de olyan hevesen vert a szívem, hogy kb. fél óra gondolkodás után rámásztam a lányra. Ekkor rontottuk el az egészet, az addig felépített kapcsolatunkat.

Hiába próbáltam bárhogy helyrehozni a dolgot: „legyünk újra barátok” vagy „járjuk és jó lesz” valahogy egyik sem jött be. Nem örültem neki, ha nyomulnak rá, de valahogy ha találkoztunk feszültség alakult ki, a csend pedig kínos percekkel ajándékozott meg minket.

Ha valamit megváltoztathatnék, másképp csinálhatnék, akkor ez lenne az.

A bejegyzés trackback címe:

https://szexisztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr651740818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verliebte (törölt) 2010.02.09. 19:36:04

Ebben szerintem igazad van. nekem eddig szinte csak fiú barátaim voltak, most csak lányok..hiányzik is egy fiú, akivel komolyabban meg lehet beszélni egy két dolgot. Megértelek, hogy máshogy csinálnád :) reméljük lesz még ilyen jó barátod!

r ! d 3 r · http://rider.blogozz.com 2010.02.17. 23:18:06

jönnek valamikor új bejegyzések haver? :D

S.V. 2010.02.17. 23:33:15

jönnek, pénteken tutira, csak épp a tanáraim is posztokat akarnak, a beadandó fajtából, és nem rövideket. :D

S.V. 2010.02.17. 23:34:31

@Verliebte: nem hiszem, hogy lesz, mert annyi időm már tuti nem lesz megismerni senkit, megbízni benne, meg ilyesmi. :] de aztán ki tudja... höhö... ez nagyon közhely volt meg offis :)

r ! d 3 r · http://rider.blogozz.com 2010.02.20. 17:55:34

@Sebastian Valmont: neee nee...... ez mekkora duma... persze így nem nehéz becsajozni... :P
Címkék: csókolózás legjobb barátnőm barátság vége
süti beállítások módosítása