GyereXerelem? Szex? mind2... "Szex on dö bi(t)cs"

A blog a fiatalságom morzsáiról szól, a lányokról akikkel kapcsoaltba kerültem. :) Lehet belőle tanulni, vagy nem. Lehet rajta nevetni, vagy nem. Nagyvonalakba' ennyi. :) [...] Sajnos elég lassan haladok, de a havi 1 poszt megvan:D So sorry, mindenkitől. Nyáron valamivel több sztori lesz. :)

Linkblog

Csaj meg a szkinhed pasija

2010.02.05. 15:20 | S.V. | 3 komment

Szokásos partynkat tartottuk a hétvégén és egy lightos bebaszás után be is mentünk a szórakozóhelyre. Elég gyenge volt, olyan punnyadós mindenki fullrészeg buli, de azért rázzák magukat az arcok, hányásig. Mert ugye alapvető, hogy a kis tininek, aki pár órával ezelőtt még szürcsölte a meleg kakót meg nézte a KártúnNetwörköt be kell hánynia a zsebpénzéből. Meg valami csajt is lőni kell, mert ugye az nem állapot, hogy már ivarérett az ember, de még csak a monitoron látott vaginát; már kérdés, hogy az átlagnyomik maradnak a kétdimenziós puncinál, mert a kispicsáknak azért nyújtani kell valamit, ugye. Ha mást nem is két koktélt az arcukba, meg némi kedvességet. De bizony az is megeshet, hogy olyan kislányba fut az ember, aki a 3. randi után engedi, hogy egyáltalán megcsókold. Az sem normális. De az első példa se.

Na mind1, most nem elemezgetni jöttem, csak elmesélni a sztorit. Végül találtam egy egész csinos szőkét, aki a barátnőjével táncolt és elég határozottan közeledtem felé, közben szemeztünk, és mosolyogtam. Elég egyértelmű jelzéseket adott, hogy bejövök neki, így magamhoz húztam és lecsekkoltam a formáit is. 3 perc nem telt el, de a popsija már a kezemben volt. Teljesen hihetetlen. Már terveztem, hogy milyen pozícióban teszem magamévá.

Egészen addig idilli volt a szituáció, amíg egy nálam kétszer akkora csávó, aki nettó kopasz, el nem kezdett közeledni hozzánk, és elég idegesnek tűnt. Amikor megláttam rögtön elengedtem a csajt, de mivel valószínűleg ő látott meg előbb, kimagyarázásra esélyt sem láttam. Már készültem a verésre és azon gondolkoztam, hogy mivel fogom elütni a következő két hetet, amíg nem megyek ki az utcára, vagy, hogy mit lehet csinálni felvő gipszben.

Már majdnem itt volt a szkinhedarc, amikor a spanom elkapta a karomat, és úgy csinált, mintha konkrétan lesmárolt volna, de azért mégsem. :) Olyan színpadi csók volt, de igen hatásos, még én is majdnem elhittem. Aztán megfogta a kezem, és elmentünk. Úgy, kézen fogva. Még visszanéztem, a csávó tátott szájjal nézett minket, a csaj arcát meg nem is tudtam megnézni. Nem is akartam. A szituáció pár percig hihetetlen gáz volt, de megúsztam.

Na, ilyen csajok is vannak basszus, elfelejtenek szólni, hogy itt a kanjuk, azt mikor megjön, gondolom azt mondják, hogy „ő nyomult rám…”. Legyetek óvatosak srácok, ez a nap tanulsága. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://szexisztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr181731845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verliebte (törölt) 2010.02.06. 08:05:05

Milyen jófej a barátod, hogy kimentett :D lehet erre várt már mióta :p
egyszer buliban voltunk az első pasimmal, és ott volt velünk több haverunk, köztük egy meleg srác. Amikor a pasim már elég részeg volt megcsókolta. Na az egészen kiábrándító volt

Verliebte (törölt) 2010.02.06. 08:06:20

Mármint a meleg srác kapta le őt..nem irtam elég egyértelműen

S.V. 2010.02.07. 22:35:04

hát, szerencsére nem kapott le ÚGY, de ez is durva volt, eléggé. :D mély nyomothagyott volna, és nem tudom, hogy folgoztam volna fel. :D
Címkék: buli csaj csajozás pasija van a csajnak
süti beállítások módosítása