GyereXerelem? Szex? mind2... "Szex on dö bi(t)cs"

A blog a fiatalságom morzsáiról szól, a lányokról akikkel kapcsoaltba kerültem. :) Lehet belőle tanulni, vagy nem. Lehet rajta nevetni, vagy nem. Nagyvonalakba' ennyi. :) [...] Sajnos elég lassan haladok, de a havi 1 poszt megvan:D So sorry, mindenkitől. Nyáron valamivel több sztori lesz. :)

Linkblog

Egy kis buli

2010.01.26. 11:41 | S.V. | 2 komment

Dzsível szokásos vodkanarancsunkat szürcsölgettük, és azon gondolkoztunk, hogy hova érdemes elmenni partyzni egy nagyot. Hosszasan elemeztük a belvárosi szórakozóhelyeket, és arra az álláspontra helyezkedtünk, hogy mindenhol csak bebaszott csajokkal találkoznánk, meg úgyse lehet buliba olyan nőt összeszedni, akivel még járnánk is utána.

Elindultunk egy egyetemnek a partyhelyére, hátha az egyetemista csajok jobban adják. Vagy mutatnak valami frankó dolgot. Már ha értitek, hogy mondom.

Na, a fősulis meg egyetemre járó picsák aztán rendesen ki voltak rittyentve, mindegyik azt hitte magáról, hogy ő szarta a világot, minimum; Az egoizmustól forrott a levegő. Egészen eddig azt hittem, hogy én vagyok a beképzelt, egoista, és adom a csajoknak az ívet, de ezek a nők elhitették velem, pusztán a nézésükkel, hogy ők azok, akik lefektetnek, kihasználnak és HARRR…

Szóval, táncolgattunk, iszogattunk, és közben olyan jeleneteket hesszeltem (na nem készakarva, hanem csak úgy előttem játszódott le a jelenet), hogy egy csajt 3 csávó végigsmárol meg lecsekkol tetőtőltalpig. Eddig a rokkerekről hittem, hogy igénytelen vadállatok, de ezekután…persze, róluk még mindig azt hiszem, hogy azok.

Dzsí már rendesen egy csaj seggébe volt, mikor én még csak vadászgattam, de aztán megtaláltam a tökéletes példányt. Kék szem, szőke haj, szép arc, kerek fenék….és amikor a hasához értem fel kellett dolgoznom, hogy van egy kis hasa is. Egy pillanatra elgondolkoztam, hogy akkor inkább hagyjuk a dolgot, és keressünk egy másik leányt, de végül kompromisszumot kötöttem.

Fogtuk a csajokat, vagy ők fogtak minket, és elvittek minket a Dzsíhez, és bizony elég rendesen ellátták a bajunkat. Pedig tökre azt hittem, hogy én vagyok a domináns. Egyébként, sokkal többet vártam tőle…

A részletekbe nem mennék bele, de ekkor rájöttem: az biztos, hogy nem a csaj/pasi kora határozza meg, hogy a milyen jó az ágyban.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szexisztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr881703186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.01.27. 08:49:29

Na végre! Üdv újra itt.

Nekem is volt idősebb pasim és én is abban reménykedtem, hogy na majd ő aztán megmutatja, hogy kell megremegtetni a falakat, oszt' semmi. Nekem is nagy csalódás volt, csak nem tudom, hogy mgamban azért mert ilyen kis hülye voltam, vagy a pasiban amiért nem azt nyújtotta amire számítottam...

S.V. 2010.01.27. 11:05:17

jönnek a posztok nyugi, azt nem ígérem, hogy futószalagon, de amikor ídóm lesz, és összeszedem az emlékeimet leülök ide. :)

alap esetben az idősebbek "jobbak", azt mondják, de ezt majd rendesen meg fogom cáfolni :P :)
Címkék: buli party egyéjszakás egyetemista csaj
süti beállítások módosítása